Pracovní zkušenosti

Finanční účetní
HBO Europe s.r.o. (Praha)
Srpen 2008 - nyní (16 let 3 měsíce)

vystavování faktur, účtování přijatých faktur, měsíční zpracování DPH, KH a SH, zpracování OSS, příprava bankovních příkazů, účtování banky, komunikace s finančním úřadem, pravidelné měsíční anylýzy, účtování dohadů, účtování dabingu, příprava podkladů pro srážkovou daň, příprava podkladů pro audit

Finanční účetní
Česká programová společnost, s.r.o. (Praha)
Listopad 2002 - Červenec 2008 (5 let 8 měsíců)

účtování přijatých faktur, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava bankovních příkazů, účtování banky, účtování cestovních příkazů, intrastat, vedení skladu společnosti, měsíční zpracování DPH, pravidelné měsíční analýzy

Administrativní a ekonomický sekretariát
AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. (Praha)
Prosinec 1999 - květen 2002 (2 roky 6 měsíců)

zpracování a příprava režijních účetních dokladů, vedení agendy společnosti, vedení personální agendy, příprava podkladů pro mzdy, statistiky zaměstnanců a vedení osobních složek, vedení majetkové evidence, komunikace s dodavateli, příprava statistik a výkazů o režijních nákladech společnosti, registrace poštovních zásilek, doplňková asistenční činnost

Vzdělání

SVOŠ (Praha)
Vyšší odborné vzdělání
Nyní

Počítačové zpracování ekonomických informací

SOA - Konexe (Praha)
Střední vzdělání s maturitní zkouškou
Září 1992 - Červen 1996 (3 roky 9 měsíců)

Znalost jazyků

Jazyk Úroveň znalosti
Angličtina Mírně pokročilý
Čeština Rodilý mluvčí

Řidičská oprávnění

Označení Popis
B Osobní automobil

Dovednosti a znalosti

znalost práce na PC - MS Excel, MS Outlook, MS Word, účetní program SUN6 pečlivost, spolehlivost, dochvilnost, ochota učit se

Zájmy a volný čas

rodina, procházky, lyžování, kolo
0.0241