Pracovní zkušenosti

organizační pracovník / asistentka / sekretariát / podatelna (záskok za RD)
HZS Středočeského kraje, ÚO Kolín (Kolín)
Květen 2021 - srpen 2024 (3 roky 4 měsíce)

asistentka ředitele, sekretariát / podatelna HZS / spisovna / organizační pracovník; - zajištění komplexní administrativní agendy sekretariátu ředitele a podatelny HZS ČR STC ÚO Kolín (příjem a filtrování telefonátů, e-mailů a spisové služby, archivace, zajištění poštovní agendy celého územního odboru), spolupráce a asistence napříč územním odborem, řešení operativních úkolů a požadavků, příprava prezentací, podkladů a dalších dokumentů dle pokynů pana ředitele, zápisy porad vedení a IMZ, sledování důležitých termínů, hlídání splnění úkolů, formátování a úprava dokumentů dle SIAŘ, správa citlivých informací a dokumentace, jednání s úřady a institucemi, péče o návštěvy, měsíční plány a výkazy řídících důstojníků, vyhotovení sbírek organizačních opatření, správa a evidence klíčů a čipů - při dlouhodobé nemoci zastoupení ekonomického oddělení – kontrola a evidence faktur, dodacích listů a požadavkových listů, jejich kompletace

asistentka ředitele, právní oddělení – administr. pracovnice (záskok za RD)
KOMPAKT spol. s.r.o. (Poděbrady)
Únor 2018 - březen 2021 (3 roky 1 měsíc)

- psaní e-mailů s ředitelem společnosti a radním Města, organizace kalendáře GŘ a radního Města, administrativní práce, asistence a zápis z právních schůzek, vymáhání pohledávek, datové schránky, jednání s úřady a institucemi, kontrola fakturace, korespondence, evidence a zpracování nových objednávek – práce s firemním softwarem pro vkládání dat, spolupráce s ostatními odděleními společnosti a obchodními zástupci po celé ČR, přípravy podkladů pro OZ, měsíční hodnocení OZ a roční plány, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, marketing - kampaně inzerce a nábor nových obchodních zástupců, podílení se na pořádání společenských akcí společnosti, nákup kancelářských potřeb

Administrativa
CHOCOLAND a.s. (Kolín)
Říjen 2017 - Únor 2018 (4 měsíce)

- administrativní práce výrobního sektoru, docházkový list – příprava podkladů pro hodnocení a výplatní pásky, příprava podkladů pro tisk štítků a etiket k označování zboží, hlídání data spotřeby, tisk a kontrola etiketových štítků, vnitřní e-mailová pošta, zástup směnového mistra – organizace práce a lidí na směně dle plánů, spolupráce na plánování normování, kontrola kvality, dodržování BOZP a norem, kontrola pracoviště a hlídání závad, spolupráce s ostatními odděleními, reporting nadřízenému, inventury

vedoucí a obsluha stánku (sezónní práce)
stánek s občerstvením (jezero Poděbrady)
Červen 2017 - září 2017 (3 měsíce)

- zajištění chodu a obsluha stánku, komplexní zajištění občerstvení, komunikace se zákazníky, s dodavateli a zaměstnanci, EET, práce s pokladnou a hotovostí

Vychovatelka
Dětský domov Praha 9 - Dolní Počernice, p.o. (Praha)
Březen 2012 - prosinec 2012 (10 měsíců)

- zodpovědnost za děti na rodinné skupině, výchova, učení, vedení ke správnému životnímu stylu, opora. Řešení problému dětí se školou, okolím, na rodinné skupině. Vaření, praní, uklízení, drobná administrativní a účetní evidence rodinné skupiny. Zajišťování aktivit a celkového chodu rodinné skupiny.

Učitelka v mš
Spolek při MŠ Příborská,Havířovská,Místecká (Praha 9)
Srpen 2010 - listopad 2010 (3 měsíce)

- tvorba vzdělávacího programu třídy mateřské školy. Aplikace vzdělávacích a výchovných metod včetně případné individuální práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Vzdělávací a výchovná činnost směřující k získávání vědomostí, dovedností a návyků dětí v mateřské škole podle vzdělávacího programu

asistentka vedoucího prodeje (VPP na RD)
Geco Tabak, spol. s r.o. (Praha)
Říjen 2008 - srpen 2010 (1 rok 11 měsíců)

- chod obchodu, obsluha zákazníků, manipulace s hotovostí, remitenda, uzávěrka, inventury, obsluha terminálu Sazky

Asistentka / Recepce
Nakladatelství TIN TIN World média s.r.o. (časopis Houser) (Praha)
Květen 2005 - srpen 2007 (2 roky 4 měsíce)

- databáze kulturních programů, týdenní uzávěrka programů pražských kin, administrativní práce, IT, vyřizování telefonátů, přepojování hovorů, kurýr, objednávky, pošta, e-mail, chod recepce a kanceláře, docházka, schůzky a porady

Dispečer
A Casa s.r.o. (Modrý Anděl) a KINGO s.r.o. (Praha)
Srpen 2004 - Říjen 2005 (1 rok 2 měsíce)

A Casa, s.r.o. (Modrý Anděl) – taxi a rozvoz jídla; PRAHA-Čakovice a Kingo, s.r.o.- pohotovostní, asistenční a odtahová služba, PRAHA; - Příjem a zpracovávání objednávek, komunikace se zákazníky a zaměstnanci, dohled nad posádkami a chod dispečinku, IT, drobná administrativní práce - Dopravní informace-vysílačka, IT, rádio, chod dispečinku, vysílání posádek k nehodám, drobná administrativní práce

Vzdělání

SOU obchodní, Za Černým mostem 3, Praha 9 (Praha)
Střední vzdělání s maturitní zkouškou
Září 2001 - Červen 2003 (1 rok 9 měsíců)

obor Podnikání v oborech obchodu a služeb

SOU obchodní, Za Černým mostem 3, Praha 9 (Praha)
Střední vzdělání s výučním listem
Září 1998 - Červen 2001 (2 roky 9 měsíců)

obor aranžér

Řidičská oprávnění

Označení Popis
AM Moped
B1 Čtyřkolka
B Osobní automobil

Dovednosti a znalosti

Další praxe a zkušenosti: mám již od 15ti let, při-výdělky ke studiu, či RD, např. jako doručovatel - Česká pošta, s.p., Praha 9, Dolní Počernice (třídění poštovních zásilek, roznos a zodpovědnost za svěřenou hotovost); obsluha/pokladní - McDonald ‘s ČR, Černý Most; ČS Agip, Praha; GIGA sport, Černý Most; servírka/barmanka - Camping SOKOL Praha, Dolní Počernice (obsluha hostů s využitím NJ); bistro, Náměstí Republiky; Casino Magic, Žižkov; kulturní referent – SDH Velké Výkleky (příprava a propagace kulturních akcí pořádaných SDH) a vedení kroužku malých hasičů vlastním POTRAVINÁŘSKÝ PRŮKAZ jazykové znalosti: NJ (základní/pasivní) ŘP: sk. B (aktivní řidič) Jsem běžný uživatel PC: práce s textovými a tabulkovými editory - Microsoft Word, Excel, Adobe, Outlok, Navision, prezentace, grafy, především pak e-mail, Internet a webové stránky

Zájmy a volný čas

kresba portrétů, ruční práce, cestování, knihy, vzdělávání se, zahrada a příroda, práce s dětmi
0.0147