Pracovní zkušenosti
zástupce vedoucího skladu
zastupování vedoucího skladu, vedení lidí, dodržování BOZP, kontrola příjmu a expedice zboží, komunikace s dopravními firmami řízení skladové politiky.
Obchodní manažer
aktivní vyhledávání nových klientů z oboru truhlářství, stolařství a design studií v rámci LED osvětlení, kuchyňských linek, vestavných skříní a podobně, péče o stávající klienty, nabídka produktů, tvorba, objednávek, pravidelné návštěvy u klientů, prezentace novinek, komunikace s klienty, cca 80% pracovní, doby v terénu.
Obchodní manažer
péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových v rámci modernizace osvětlení za LED technologii, oslovování a komunikace s leadery firem, nabídka inovace, zpracování cenových nabídek, kompletní servis, při realizacích zakázek. Obsluha a vedení e-shopu s elektro produkty, objednávky, komunikace se, zákazníky, vyřizování reklamací a poradenství.
Obchodní ředitel
aktivní oslovování a vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, příprava a aktualizace, obchodních nabídek nové LED technologie osvětlení, samostatná obchodní jednání, potřebná obchodní, administrativa a reporting vedení společnosti, jednání s majiteli, jednateli a řediteli firem, tvorba projektů, cenotvorba, uzavírání obchodu. V letech 2019 - 2021 jsem firmu řídil sám včetně personalistiky, řízení lidí, a ostatních.
manažer prodejny
vedení kolektivu 80 zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, pravidelné vyhodnocování výsledků, monitoring cen a akcí konkurence, jednání s členy magistrátu města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování business, plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových zaměstnanců, péče o zákazníky a zaměstnance.
Obchodní ředitel
vedení kolektivu 110 zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání, hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, jednání s členy magistrátu, města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování, business plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových, zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, jejich rozvoj, péče o zákazníky a zaměstnance., Účasti na assessment centrech jako hodnotitel, vyhodnocování nových uchazečů na pozici ředitelů HM, zastupování oblastního ředitele - řízení, kontroly a hodnocení 8mi hypermarketů, pomoc a aplikace řešení výkonnosti u slabých hypermarketů, Pravidelné návštěvy HM, kontroly výsledků řízení HM, hodnocení výkonnosti jednotlivých ředitelů HM, personalistika, nábory
manažer fresh food
vedení kolektivu 65 lidí, nábor nových zaměstnanců, rozvoj a hodnocení výkonnosti zamců, zodpovědnost, za dodání hospodářských a finančních cílů, inventury, objednávky zboží, jednání s dodavateli, kontrolními, úřady, zajištění chodu čerstvých potravin, dodržování HACCP, otevření tří nových hypermarketů.
Vzdělání
SPŠ chemická (Ostrava)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Čeština | Rodilý mluvčí |
Angličtina | Pokročilý začátečník |
Polština | Mírně pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
A1 | Malý motocykl |
A2 | Střední motocykl |
B | Osobní automobil |