Pracovní zkušenosti
Back office specialista
správa obchodní dokumentace; smlouvy; objednávky; fakturace dle kontraktů; inventarizace; kontrolní činnost; vyčíslení nákladů a výnosů; komunikace s dodavateli a odběrateli; logistické operace
Referent nákupu a logistiky
správa nákupní dokumentace; smlouvy, objednávky, fakturace, skladové operace; komunikace s dodavateli a odběrateli, dopravci; účetnické a skladové operace; práce v systému SAP; MS Office
Vzdělání
2. Scio Střední škola, s.r.o. (Frýdek - Místek)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Angličtina | Mírně pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |
Dovednosti a znalosti
pokročilé znalosti MS Office; jazyk Anglický - B1; organizační schopnosti a samostatnost
Zájmy a volný čas
turistika, zahrada, kolektivní sporty