Pracovní zkušenosti
Asistentka ředitele
Zajišťování podpisů statutárních orgánů, plánování a organizování schůzek ředitele a chod sekretariátu, zápisy z porad, objednávky zboží a služeb, příchozí a odchozí pošta, spravování datové schránky, hlídání platnosti smluv a jejich plnění, zajišťování mezinárodních konferencí (ERTC Praha; ICCT Mikulov; DGMG Berlín; ADIPEC Abu Dhabi), školení a zaregistrování výzkumných pracovníků na jejich účasti, ubytování zahraničních hostů, zajišťování letenek a zahraničních pobytů pro zaměstnance. Zajišťování cateringu na plánované akce, organizační zajištění. Vystavování propustek na materiál k vývozu a dovozu do areálu. Organizování letního a vánočního setkání zaměstnanců.
Pořizování OOP pro zaměstnance, plánování obsazenosti zasedacích místností a využití vozového parku. Výpomoc administrativnímu a ekonomickému úseku.
Obchodní prodejce PHM
Administrativní pracovník
Proškolování pracovníků a subdodavatelů, vystavování faktur, příprava podkladů pro mzdy a DPH, skladová evidence.
Obchodní prodejce PHM
Obsluha čerpací stanice, prodej a nabízení promo akcí
zákazníkům, přejímka zboží a jeho oceňování. Komunikace se zákazníky a vytváření objednávek z katalogů. Zodpovědnost za věřené peníze v pokladně a za zboží na prodejně.
Asistentka ředitele
Přijímání a vystavování faktur, uzavírání pracovních smluv, veškerá firemní korespondence se zákazníky, s FÚ a s OSSZ.
Zajišťování podkladů pro mzdy, provádění úhrad faktur,
vedení pokladny. Přijímání zboží a jeho evidence na skladě,
skladová evidence, inventura skladových zásob. Příprava
podkladů pro ředitele, ověřování podpisů, zajištění výpisu OR,
hlídání platností smluv a plnění termínů dle smluv (dílčí
fakturace).
Vedení firemní flotily automobilů, zajišťování veškerých
pojistek ohledně celé agendy firmy. Zajišťování zahraničních
služebních cest (Gazprom Rusko; Lukoil Rusko; B&R Rakousko)
Vzdělání
SOU Liva (Most)
SEŠ obchodu a služeb (Most)
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B1 | Čtyřkolka |
B | Osobní automobil |