Pracovní zkušenosti
Asistentka ředitele
Zajišťování podpisů statutárních orgánů, plánování a organizování schůzek ředitele a chod sekretariátu, zápisy z porad, objednávky zboží a služeb, příchozí a odchozí pošta, spravování datové schránky, hlídání platnosti smluv a jejich plnění, zajišťování mezinárodních konferencí (ERTC Praha; ICCT Mikulov; DGMG Berlín; ADIPEC Abu Dhabi), školení a zaregistrování výzkumných pracovníků na jejich účasti, ubytování zahraničních hostů, zajišťování letenek a zahraničních pobytů pro zaměstnance. Zajišťování cateringu na plánované akce, organizační zajištění. Vystavování propustek na materiál k vývozu a dovozu do areálu. Organizování letního a vánočního setkání zaměstnanců. Pořizování OOP pro zaměstnance, plánování obsazenosti zasedacích místností a využití vozového parku. Výpomoc administrativnímu a ekonomickému úseku.
Obchodní prodejce PHM
Administrativní pracovník
Proškolování pracovníků a subdodavatelů, vystavování faktur, příprava podkladů pro mzdy a DPH, skladová evidence.
Obchodní prodejce PHM
Obsluha čerpací stanice, prodej a nabízení promo akcí zákazníkům, přejímka zboží a jeho oceňování. Komunikace se zákazníky a vytváření objednávek z katalogů. Zodpovědnost za věřené peníze v pokladně a za zboží na prodejně.
Asistentka ředitele
Přijímání a vystavování faktur, uzavírání pracovních smluv, veškerá firemní korespondence se zákazníky, s FÚ a s OSSZ. Zajišťování podkladů pro mzdy, provádění úhrad faktur, vedení pokladny. Přijímání zboží a jeho evidence na skladě, skladová evidence, inventura skladových zásob. Příprava podkladů pro ředitele, ověřování podpisů, zajištění výpisu OR, hlídání platností smluv a plnění termínů dle smluv (dílčí fakturace). Vedení firemní flotily automobilů, zajišťování veškerých pojistek ohledně celé agendy firmy. Zajišťování zahraničních služebních cest (Gazprom Rusko; Lukoil Rusko; B&R Rakousko)
Vzdělání
SOU Liva (Most)
SEŠ obchodu a služeb (Most)
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B1 | Čtyřkolka |
B | Osobní automobil |