Pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního - pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Jízdní výhody (příspěvek na dopravu po skončení zkušební doby (při dojíždění nad 15 km))
- Dovolená navíc (pět týdnů dovolené) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (dobrá uživatelská znalost práce s PC) - Nabízená mzda: 24 000 - 33 000 Kč/měsíc
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.
Druh práce: pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 8
Místo výkonu práce: město Cheb
Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dle dohody
Délka pracovního poměru: 1 rok s možností změny na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:00-17:00 h, Út+Čt 7:00-15:00 h, Pá 7:30-14:00 h.
Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší.
Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
- praxe v územní samosprávě.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání po skončení zkušební doby (při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru organizačního Lenka Býnová, tel. , e-mail nebo vedoucí organizačního oddělení Jaroslava Procházková, tel. , e-mail: .
Lhůta pro podání žádostí: 13. 5. 2024 do 10,00 hodin, žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Pohovory proběhnou dne 16. 5. 2024 od 8.30 hodin. Místo konání bude upřesněno.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí