People Development Coordinator
Popis pozice
Notino je aktuálně evropskou jedničkou v online prodeji parfémů a kosmetiky. Z našich balíčků se těší lidé v 27 zemích Evropy. Komunita #notinopeople roste raketovou rychlostí - už je nás skoro 2700! Nyní máš skvělou příležitost stát se součástí #notinopeople. Do našeho People Development týmu, který se stará o rozvoj kolegů a kolegyň v Notinu, a je součástí většího padesátičlenného People Care týmu, rádi přivítáme člověka, který převezme agendu People Development koordinátora.
Tato agenda zahrnuje koordinaci rozvojových aktivit a programů, správu systému, reporting, do budoucna také podíl na implementaci nového systému, podporu týmu v projektovém řízení a participaci na projektech, které nás jako tým i jako firmu posunou vpřed. Chceš se stát součástí sehraného týmu a poznat svoje #newme díky nové pracovní výzvě? Pojďme probrat detaily! :)
Co Tě na této pozici čeká?
- Bookování zasedaček na tréninky a workshopy, které zajišťujeme.
- Zodpovědnost za Notino Training kalendář a Notino Training Inbox.
- Spravování systému – kontrola nahlášení, přidávání do událostí, změny termínů, rušení při nenaplnění, vypisování nových termínů apod.
- Reporting
- Koordinace programů jako je New Manager Development, Notino Values, Going Global – události, komunikace s účastníky, komunikace s lektory a dodavateli, zajištění občerstvení na školení, kontrola docházky, kontrola úkolů, příprava materiálů atd.
- Řešení faktur a kontrola L&D budgetu – zadávání, kontrola proplácení, komunikace s účtárnou při komplikacích, zadávání do přehledu.
- Součinnost při implementaci nového L&D systému.
- Participace na interních projektech, které nás jako tým i firmu posunou vpřed (vendor management - mapování trhu vzdělávání, identifikace potenciálních partnerů, interní komunikace – People Development landing page v Confluence, vytvoření nové struktury interních dokumentů a jejich migrace na Sharepoint atp.).
- Podpora týmu v řízení projektů (evidence úkolů, reportování progresu).
Co by Ti nemělo chybět?
- Spolehlivost– „moje slovo platí“, když vím, že nemůžu dodržet dohodu, dám vědět dopředu.
- Zodpovědnost a tah na branku – „snažím se hledat způsoby, jak to půjde, a ne důvody, proč něco nejde“.
- Strukturovanost – potřebujeme dát věci do pořádku a držet v nich řád a strukturu.
- Organizační schopnosti – od prioritizace a organizace vlastní práce, po organizaci ostatních.
- Komunikační dovednosti – potřebujeme komunikovat jasně, stručně a v přátelském duchu.
- Flexibilitu – my se neustále vyvíjíme, rosteme, měníme se – klidné prostředí ani vychytané procesy u nás nenajdeš, strukturu a řád čekáme, že přineseš ty.
- Týmovost – intenzivní spolupráce se specialisty v týmu
- Znalost češtiny/slovenštiny na úrovni rodilého mluvčího a pokročilá znalost angličtiny
- Prozákaznická orientace - častý kontakt s externími partnery, účastníky programů a kurzů
- Předchozí zkušenosti z L&D z podobné pozice jsou velkou výhodou – pokud je nemáš, dej nám prosím vědět, proč tě tato pozice zajímá a jak jsi se našel / našla v popisu nahoře.
Co Ti nabízíme?
- Tým, který má před sebou dlouhou a dobrodružnou cestu.
- Firmu, která je největším hráčem ve své kategorii v Evropě, a pořád rychle roste - trhu, konkurenci, a situačním vlivům navzdory.
- Možnost podílet se na velké a pozitivní změně v rozvoji a vzdělávání, která má dopad na 2700 lidí.
- Firmu, pro kterou je její kultura a spokojenost lidí velké a důležité téma,.
- Možnost učit se a podílet se na věcech, ke kterým se v korporátu ani malé firmě nedostaneš.
- Zábavu – nudu neznáme, smysl pro humor je nám vlastní, nebereme se nijak vážně, na nic si tu nikdo nehraje, do roka máme 4 a víc offsitů, loni jsme měli teambuilding na raftech v Rakousku.
- Neformální atmosféru – přijď tak, jak jsi, tady nemusíš žádnou svojí část skrývat ani nechávat doma.
- Svobodu a zodpovědnost – stavíme na důvěře, otevřenosti a vlastní zodpovědnosti.
- Prostor pro vlastní iniciativu – něco se ti nezdá? Je něco, co myslíš, že neděláme a měli bychom dělat? Nebo děláme a dělat bychom neměli? Sem s tím, vlastní iniciativy si ceníme.
- Současné benefity: 5 týdnů dovolené, 2 sick days, Cafeterie, Multisport karta, slevy na naše produkty, little extras, vyladěné firemní akce a spousta dalšího. :)
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí