HOME OFFICE NAPLNO - administrativní a zákaznická podpora
Informace
HOME OFFICE NAPLNO - zákaznická podpora a administrativní asistent pro úklidovou společnost
Máte zkušenosti se zákaznickou podporou a administrativními úkoly? Vynikáte v komunikaci po telefonu a přes zprávy? Mluvíte plynně česky i anglicky? Pokud ano, máme pro vás zajímavou příležitost!
Jako vzdálená zákaznická podpora a administrativní asistent budete pracovat z domova, vybaveni firemním telefonem pro hovory, SMS, WhatsApp a e-maily. Vaší primární odpovědností bude vyřizování zákaznických dotazů a zpráv od klientů úklidové společnosti a také komunikace od vedení. Musíte být vždy k dispozici, abyste mohli rychle přijímat hovory a pravidelně kontrolovat zprávy. V případech, kdy si nejste jistí odpovědí, management firmy Vám rád poradí.
Kromě toho vám pracovníci mohou zavolat, pokud potřebují pomoc. Pod vedením managementu budete pracovníkům předávat požadavky klientů nebo zprostředkovávat komunikaci mezi pracovníky a managementem. Tato role vyžaduje proaktivní komunikaci a schopnost zajistit hladkou koordinaci mezi všemi zúčastněnými stranami.
Pracovní zátěž obvykle zahrnuje vyřízení několika hovorů a bezplatných zpráv denně, ale zásadní je vaše schopnost reagovat, když telefon zazvoní. Kromě toho můžete být požádáni o provádění příležitostných administrativních úkolů, jako je zadávání objednávek čisticích prostředků. Mohou také nastat případy, kdy budete muset kontaktovat stávající pracovníky nebo zveřejnit inzeráty, abyste našli náhradníky, když je nutná výměna.
Pokud jste organizovaní, proaktivní a schopni zprostředkovat interakci se zákazníky, administrativní povinnosti Vám nedělají problém I ze vzdáleného prostředí, hledáme právě Vás!
Co od vás očekáváme
Preferované kvalifikace:
Plynule česky a anglicky
Předchozí zkušenost v zákaznické podpoře a administrativních rolích je výhodou
Co vám nabízíme
Výhody:
Práce na dálku z domova
Firemní telefon pro komunikaci
Příležitost pracovat v dynamickém týmu v úklidovém průmyslu
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HOME OFFICE NAPLNO - administrativní a zákaznická podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HOME OFFICE NAPLNO - administrativní a zákaznická podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 8 000 - 15 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy B2B CLEANING s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa