Facility Manager/ka - Praha a Střední Čechy
Jsme silná firma s týmem zkušených profesionálů v oboru správy nemovitostí a smart technologií. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti realizovat se v stabilní české firmě s mezinárodní působností.
Náplň práce:
Řízení odborných a technologických postupů prací v oblasti technického facility managementu obchodního centra
Plánování, organizace a řízení práce jednotlivých podřízených údržbářů, všech druhů služeb na objektu zákazníka v souladu s platnými zákony, firemními předpisy a smluvními vztahy
Dodržování BOZP a PO
Kontrola a řízení zakázek a řízení dokumentace EMS, QMS
Co očekáváme, že náš profesionál v oboru bude mít:
SŠ nebo VŠ technického směru
Praxi a orientaci v problematice technické správy budov min. 3 roky
Pružnost v myšlení, otevřenost ke změnám
Rozhodnost, schopnost přijmout odpovědnost, samostatnost a profesionalitu
Schopnost týmové spolupráce a zvládání stresu
Dobrou znalost práce s MS Office
Znalost AJ výhodou
Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Zkušenost s řízením odborných zakázek - výhodou
Co tomu nejlepšímu nabízíme:
Mzdu od 47 000 Kč
Samostatnou, odpovědnou pozici
Zvýhodněné volání O2
Zázemí ve stabilní společnosti
Příspěvek na stravování
Služební PC a telefon
Služební automobil
Práci v Praze a Středních Čechách
Happy days
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí