Administrativní pracovník pro Prague Apartments Group
Informace
Pozice zahrnuje kompletní správu administrativních úkonů (třídění, evidence, rozdělování a archivace dokumentů, smluv, vystavování faktur, zapisování dat, statistiky apod.) spojenou s přípravou mezd paní účetní. Spolupráce na projektech společnosti, komunikace s vedením společnosti, účetní a jednotlivými manažery.
Co od vás očekáváme
- znalost práce s PC - MS Office, Gmail, Google disk
- spolehlivost
- samostatnost
- preciznost práce a důslednost
- proaktivní a zodpovědný přístup
- aktivní znalost anglického jazyka, slovem i písmem, další jazyk výhodou
- praxe v oboru výhodou
Co vám nabízíme
- benefitní systém
- roční odměny
- možnost Multisport karty
- mladý přátelský kolektiv
- možnost částečné práce z home office
- služební mobilní telefon
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník pro Prague Apartments Group: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník pro Prague Apartments Group?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 42 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TAPAREX HOLDING s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa