Pracovní zkušenosti
Office manager
- Veškeré administrativní činnosti spojené s chodem společnosti - Správa webových stránek - Vedení kompletního účetnictví společnosti včetně mzdové agendy a nároků zaměstnanců - Příprava a kompletace nabídek do výběrových řízení - Obchodní komunikace s partnery, veškeré objednávky materiálu na stavby prováděné společností
Office manager
- Veškeré administrativní činnosti spojené s chodem společnosti - Skladové hospodářství - Správa webových stránek - Základní účetní operace - Příprava a kompletace nabídek do výběrových řízení - Správa areálu společnosti a správa majetku - Obchodní komunikace se zahraničními partnery - Veškeré objednávky materiálu na stavby prováděné společností
Metodik specialista administrativního zázení
- vytváření nových pojistných produktů, jejich zavádění do provozního systému - testování po zavedení úprav - vytváření manuálů pro uživatele provozních systému a školení - řešení nestandardních problémů nových pojistných smluv - spolupráce s IT - vytváření formulářů pro správu životního pojištění - spolupráce na vytváření intranetových stránek
Vzdělání
ČZU (Praha)
Znalost jazyků
Jazyk | Úroveň znalosti |
---|---|
Angličtina | Pokročilý |
Francouzština | Pokročilý začátečník |
Ruština | Pokročilý |
Řidičská oprávnění
Označení | Popis |
---|---|
B | Osobní automobil |