Zástupce vedoucí prodejny Bakov n.Jizerou
Řízení chodu prodejny a vedení týmu
Objednávání a příjem zboží
Vedení potřebné administrativy (práce s počítačem, s počítačovými systémy)
Motivace, hodnocení a školení zaměstnanců
Zodpovědnost za plnění prodejního plánu
Nabídka: Práci na HPP ve stabilní mezinárodní společnosti
Odpovídající platové ohodnocení
Motivující odměny
Jistotu stabilního zaměstnání
Požadavky: Min. SŠ vzdělání nebo 2 roky praxe na obdobné pozici
Schopnost vést a motivovat tým na prodejně
Praxe na prodejně a na vedoucí pozici alespoň 1 rok
Dobré řídící, organizační a komunikační dovednosti
Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
Časovou flexibilitu ochotu pracovat i o víkendech
Znalost práce s PC
Fyzickou zdatnost – občasná manipulace se zbožím
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Zástupce vedoucí prodejny Bakov n.Jizerou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zástupce vedoucí prodejny Bakov n.Jizerou?
Práce je nabízena v lokalitě Bakov nad Jizerou.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Agentura Salvia, s.r.o.