Zástupce Manažera Prodejny
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
**Budete se podílet na řízení prodejny a budete pomáhat zajišťovat vysokou kvalitu služeb zákazníkům.**
**Co vám nabízíme**:
- osvědčený systém zaškolení
- roční bonus dle splnění cílů
- podporu v kariérním růstu a prostor pro osobní rozvoj
- inovativní a moderní prostředí
- otevřený přístup k neustálému zjednodušování a automatizaci procesů
- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevu na rodinný nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru)
***Co u nás budete dělat**:
- podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
- zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
- dodržovat standardy a procesy Albertu
- vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
- zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb
***Co od vás očekáváme**:
- SŠ vzdělání
- 2 roky praxe na odpovídající pozici (maloobchod, logistika, provoz)
- schopnost vést a rozvíjet tým
- dobré komunikační dovednosti
- orientace na výsledek
- zodpovědnost
- znalost práce na PC
***Jaký jsme zaměstnavatel**:
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv.generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Zástupce Manažera Prodejny: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zástupce Manažera Prodejny?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..