Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Zákaznický servis - polština + angličtina
Informace
Vaší hlavní náplní práce bude neustále zajišťovat a zlepšovat spokojenost zákazníků efektivním řízením procesu od registrace objednávky po jejiídoručení; poskytovat rychlé odpovědi a řešení na dotazy zákazníků.
• Registrace objednávek zákazníků
• Kontrola správnosti dat
• Potvrzování objednávek a dodacích termínů
• Podpora při vystavování faktur a dobropisů
• Reporting
• Vytváření a údržba kmenových dat v ERP systému SAP
Co od vás očekáváme
• Komunikativní angličtinu a polštinu
• Komunikační schopnosti
• Ochotu učit se novým věcem
Co vám nabízíme
• Práci ve stabilní společnosti
• 13. plat
• Home Office až 3 dny v týdnu
• Flexibilní pracovní dobu
• 25 dní dovolené
• Sick Days
• Příspěvek na dopravu
• Další benefity
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: České Budějovice Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Zákaznický servis - polština + angličtina Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 19. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Zákaznický servis - polština + angličtina: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zákaznický servis - polština + angličtina?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa České Budějovice - Administrativa