ZákaznickÝ Servis (40-45.000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
- Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
**CO POŽADUJEME?**:
- Předchozí zkušenost ve výrobní společnosti
- Velmi vysokou úroveň angličtiny (denní používání)
- Pokročilou znalost Microsoft Office
- Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Týmového hráče
**CO NABÍZÍME?**:
- Stabilní a stále se rozvíjející nadnárodní společnost
- 5 týdnů dovolené
- Možnost vzdělávání a stáží v zahraničí
- Stravenky
- Nástup možný IHNED
- Lokalitu: Klášterec nad Ohří
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce ZákaznickÝ Servis (40-45.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ZákaznickÝ Servis (40-45.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Chomutov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.