Požadavky: chcete být klíčovou osobou pro zákazníky a pomáhat jim s dotazy, objednávkami i službami? Máte dobré komunikační dovednosti a baví vás hledat řešení? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost.
co vás čeká
* každodenní komunikace se zákazníky (telefonicky i e-mailem)
* poskytování informací o cenách, dostupnosti, objednávkách a doručení
* řešení případných nedorozumění a reklamací
* spolupráce s dalšími odděleními pro zajištění spokojenosti zákazníků
* nabídka a prodej oprav a doplňkových služeb
co vám nabídneme
* zajímavé mzdové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* 5 sick days
* 3 dny v týdnu HO
* stravenky
* multisport kartu
* nadstandardní zdravotní péči
* životní a penzijní připojištění
* rozvojové kurzy a dobrovolnické dny
* smlouvu na dobu neurčitou
co od vás očekáváme
* čeština (na úrovni rodilého mluvčího)
* angličtina (min. B2)
* min. SŠ
zkušenost v customer service výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.