Zákaznická Podpora a Administrativa
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni pro pomoc se zákaznickou podporou, administrativou a marketingem. **Práce je vhodná pro studenty** a probíhá formou DPP.
Co nabízíme?
- Velice flexibilní pracovní doba
- Možnost práce formou home office
- Odpovídající finanční ohodnocení
Co požadujeme?
- Dobré komunikační dovednosti
- Bezchybný písemný projev v češtině
- Chuť učit se novým věcem
Práce bude probíhat částečně v naší kanceláři na Moravském náměstí v Brně a částečně formou home office. Náplní práce je především komunikace s našimi uživateli, dále pak pomoc s tvorbou newsletterů a administrativou.
Typ úlohy: Trvalý, Smlouva
Plat: 150,00Kč - 200,00Kč (za hodinu)
Očekávaná pracovní doba: 5-10 hodin za týden
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Zákaznická Podpora a Administrativa: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zákaznická Podpora a Administrativa?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kuponer, s.r.o..