💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Zajištění chodu kanceláře + správa soc. sítí

Praha


O nás

Jsme česká firma, která je lídrem ve svém oboru. Naším cílem je neustále se zlepšovat a přinášet inovativní řešení. Pracujeme pouze se zkušenými profesionály, kteří mají vášeň pro to, co dělají. Pokud hledáš prostředí, kde se podporuje kreativita a efektivita, pak hledáme právě TEBE!

Jaká bude Vaše hlavní úloha:

Správa kanceláře, sociálních sítí a administrativa

Hledáme dynamickou a komunikativní osobu, která se připojí k našemu týmu v roli neviditelné ruky, která "všechno" ovládá :-) Budete mít na starosti zajištění plynulého a bezproblémového chodu kanceláře přiléhající k showroomu. Zároveň se budete starat o vnější prezentaci firmy na sociálních sítích ve spolupráci se specialisty a správu reklamních účtů. Uvítáme i schopnost vlastního vytváření obsahu včetně základní grafiky. Jsme malý kolektiv, kde se dá "vše" domluvit. Rozsah práce může být od polovičního až po plný úvazek. Po zapracování by měl být uchazeč/ka být schopen vykonávat práci "vedoucí kanceláře - asistent/ka jednatele. 

Co by Vám nemělo chybět:

Nadšení a cílevědomost!

Hledáme osobu s organizačním talentem a smyslem pro dotažení úkolů a dosažení cílů. Očekáváme dobré vystupování, odpovědnost a aktivní přístup.

Je dobrá znalost fungování sociálních sítí na komerční úrovni a zkušenosti s Google Analytics. Základní dovednosti v grafice (např. Canva) jsou vítány, stejně jako předchozí zkušenosti z reklamní nebo marketingové agentury.

Praxe v interiérovém designu či prodeji stavebních prvků také nebude k zahození.

Co u nás najdete:

Přátelské prostředí a podmínky na míru!

  • Zaměstnanecké slevy
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Různorodou a zajímavou práci, u nás se nudit nebudete
  • Inspirativní prostředí designového showroomu
  • Moderní technologie
  • Malý kolektiv, který si navzájem vychází vstříc
  • Příjemné zacházení a podporu
  • Kávu a studené nápoje


Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště


Detaily o pracovním místě:
Firma: GLASS BLOCKS s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Zajištění chodu kanceláře + správa soc. sítí
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30.000 – 45.000 Kč
Nabídka přidána: 11. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podpora prodejní sítě
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Podpora prodejní sítě
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Partnership Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
Account Manager
Praha - Publicis Groupe CZ
Angular developer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Cyber Security Senior Specialist
Praha - 90 000 Kč - 100 000 Kč
Architect (Front-end)
Praha - DHL Information Services
PORADCE NA POBOČCE V PLZNI (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Zajištění chodu kanceláře + správa soc. sítí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Zajištění chodu kanceláře + správa soc. sítí?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30.000 – 45.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy GLASS BLOCKS s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Zajištění chodu kanceláře + správa soc. sítí ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě GLASS BLOCKS s.r.o. ještě dnes.