Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně

Praha hl.m.




Požadavky: Překvapte bankovní svět svými schopnostmi a pojďte zazářit na pozici Poradce/kyně firemní klientely pro malé a střední podniky. Do našeho týmu hledáme juniorního kolegu/kolegyni pro práci se zajímavými obchodními partnery s jejich obratem do 10 mil. EUR v regionu Praha a střední Čechy.

Co Vás na této pozici čeká?

   •  Spousta školení a rozvoje - seznámíte se s portfoliem klientů, obchodními procesy, službami a produkty, které nabízíme.

   •  Převezmete správu za svěřené portfolio klientů - budete se o ně starat od A-Z, analyzovat jejich problémy a doporučovat nové produkty s ohledem na jejich potřeby.

   •  Každodenní komunikace s klienty se nevyhnete - budete budovat dlouhodobé vztahy založené na důvěře a stávat se jejich partnerem na cestě růstu.

   •  Nejedná se o práci jen z pohodlí kanceláře - s klienty se budete potkávat i na jejich domácím prostředí, dostanete se tak do zajímavých podniků.

   •  Postupně začnete ve svěřené lokalitě rozšiřovat své portfolio o nové klienty - vyhledávání potenciálních klientů banky je nedílnou součástí obchodní/ho poradce/kyně.

   •  Získáte velmi dobrý přehled o podnikatelském prostředí, finanční situaci klientů, segmentu Small Enterprises a konkurenci.

   •  Nebudete na to sami, k ruce budete mít seniorní kolegy/ně a manažera týmu, ale také naši specialisté od úvěrového analytika/čky až po odborníky/ce na specializované produkty (Treasury, R/E, Trade Services) vám budou podporou při obchodním jednání s klienty.

Co byste měl/a splňovat?

   •  Umíte komunikovat a jste schopni budovat vztahy.

   •  Rozumíte výkazům a máte základní znalost finanční analýzy. 

   •  Nápady a kreativita se vám bude hodit nejen při hledání nových klientů.

   •  Analytické schopnosti a zdravé sebevědomí.

   •  Rozhodně vám nesmí chybět chuť učit se nové věci a rozvíjet se v oblasti bankovnictví.

   •  Umíte si představit, jak funguje obchodní pozice a nebo s ní máte přímou zkušenost (výhodou).

Na co se můžete těšit? 

   •  5 týdnů dovolené, narozeninové volno, sick days, volno na regeneraci.

   •  20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru.

   •  Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 145 Kč / odpracovaný den.

   •  Akce pro zaměstnance (sportovní hry, Vánoční večířek, a další).

   •  Získání zkušeností napříč bankou, učení se od odborníků a manažerů.

   •  Profesní růst a rozvoj.





Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 13. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/ka marketingu
Praha - 35 000 Kč - 37 000 Kč
QC Associate
Praha - SOTIO Biotech
Delivery Account Manager
Praha - Viable One s.r.o.
CAD konstruktér(ka)
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Disponent námořních přeprav - Praha a okolí
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Finanční controller/ka
Praha - 40 000 Kč - 70 000 Kč
Fakturant - Praha-východ
Praha - 30 000 Kč - 42 000 Kč
Kominík
Praha - 25 000 Kč - 40 000 Kč
Trade Marketing Specialist
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.6085