Warehouse HR / Office Assistant (Postřižín)
Hlavní náplň práce:
jako Warehouse HR / Office Assistant budete zodpovědný za administrativní a HR podporu skladu, zajištění plynulého chodu kanceláře a podporu skladového týmu.
Úzká spolupráce s Administrativním a HR manažerem při denní činnosti
Spolupráce při náboru zaměstnanců
Spolupráce na zefektivňování administrativních a HR procesů
Příprava pracovních smluv
Vedení a správa personální agendy zaměstnanců
Sledování a kontrola docházky agenturních zaměstnanců
Správa a archivace dokumentů a dodacích listů
Spolupráce s externími partnery a dodavateli
Nabídka: Motivující platové ohodnocení (nástupní plat 35 - 40.000 podle zkušeností)
Stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti
Přátelské pracovní prostředí
2 Sick days
Smlouva na dobu neurčitou od prvního dne
Nástup možný ihned
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Pro našeho výborného klienta - nadnárodní společnost působící v oblasti distribuce čerstvých potravin - hledáme motivované kandidáty na pozici
Warehouse HR / Office Assistant
Vzdělání: středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
Zkušenosti: minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
Jazykové znalosti: znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Počítačové dovednosti: pokročilá znalost MS Office
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Warehouse HR / Office Assistant (Postřižín): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Warehouse HR / Office Assistant (Postřižín)?
Práce je nabízena v lokalitě Mělník.