🗨 Vyznáš se v oboru poradenských služeb? BD & Information manažer/ka - top mzda, tým a kanceláře.


🗨 Jsi profík v oblasti business developmentu a managementu informací?
🗨 Chceš se podílet na strategickém růstu a efektivním řízení informací skupiny HAVEL & PARTNERS?
Tak neváhej a využij jedinečnou příležitost. Přidej se k nám jako BD & Information manažer nebo manažerka!
Jsme největší nezávislá právnická firma ve střední Evropě. Našimi klienty jsou velké mezinárodní společnosti i nejvýznamnější české a slovenské firmy. Rozumíme jejich businessu a umíme jim poradit v jakékoliv oblasti práva a daní.
V čem práce spočívá?
Jako manažera či manažerku Tě čeká spolupráce přímo s vedením firmy. Panuje u nás přátelská atmosféra, všichni si tykáme a maximálně si vycházíme vstříc. Budeš zodpovědný/á za identifikaci nových obchodních příležitostí, implementaci procesů pro efektivní sdílení a využití informací napříč týmy. Budeš:
➡ Rozvíjet obchodní příležitosti: Podporovat vedení skupiny při získávání klientů a strategických partnerů a rozvoji vztahů s nimi.
➡ Řídit informace: Shromažďovat, zpracovávat a analyzovat byznysová a jiná data. Přehledy a doporučení budeš předávat vedení společnosti.
➡ Spolupracovat: Interně s právními týmy a dalšími odděleními. Zajistíš tak efektivní tok informací a podpoříš obchodní aktivity. Podstatná je také optimalizace procesů pro efektivní sdílení a využívání informací uvnitř firmy.
➡ Analyzovat trh: Monitorovat aktuální trendy v oblasti poradenských služeb a identifikovat nové příležitosti pro růst.
➡ Zodpovědný/á za CRM systém: Tady na Tebe čekají činnosti jako podpora kvality dat, využívání všech funkcionalit, monitoring, rozvoj znalostí a užívání interních uživatelů, reporting či nabídky.
➡ Uplatňovat svoji iniciativu a motivaci: A v neposlední řadě budeš aktivně přicházet s novými nápady, prosazovat změny a posouvat projekty vpřed s cílem zajistit jejich úspěch a získat podporu vedení firmy.
Co k práci potřebuješ mít…
☑ VŠ vzdělání, nebo dlouhodobou praxi v oboru.
☑ Zkušenost na obdobné pozici, ideálně v oblasti poradenských služeb.
☑ Výbornou angličtinu. Další jazyk uvítáme, ale není podmínkou.
☑ Znalost CRM systému (mile nás tím překvapíš).
…a bez jakých vlastností se neobejdeš
☑ Tvé vystupování je profesionální, skvěle komunikuješ a prezentuješ.
☑ Máš analytické myšlení a poradíš si s vyhodnocováním finančních informací.
☑ Rád/a pracuješ naplno, jsi flexibilní a odolný/á vůči stresu.
Nabízíme pracovní příležitost, která se neodmítá
🔝 Výbornou mzdu, o které si popovídáme osobně, roční bonus za dosažené výsledky a pravidelné revize mzdy.
🔝 Kolektiv, který když poznáš, tak ho už nebudeš chtít opustit.
🔝 Moderní kancelář ve Florentinu a 1 den v týdnu možnost pracovat odkudkoliv.
🔝 Zodpovědnou pozici s vysokou mírou samostatnosti.
🔝 Budeš stále IN. Stačí si přečíst náš magazín a blog.
🔝 Podporujeme v úspěchu ženy.
Zažij s námi růst a úspěch
Pošli nám svůj životopis a pokud chceš, tak i krátký motivační dopis. Domluvíme se na osobním setkání, kde se poznáš s naší personalistkou a marketingovou ředitelkou. A když si padnete do oka, popovídáš si také s Managing Partnerem a případně i dalšími Partnery kanceláře.
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: HAVEL & PARTNERS Lokalita: Praha Pracovní pozice: 🗨 Vyznáš se v oboru poradenských služeb? BD & Information manažer/ka - top mzda, tým a kanceláře. Směnnost práce full-time Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 80 000 Kč - 120 000 Kč měsíčně Nabídka přidána: 15. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce 🗨 Vyznáš se v oboru poradenských služeb? BD & Information manažer/ka - top mzda, tým a kanceláře.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce 🗨 Vyznáš se v oboru poradenských služeb? BD & Information manažer/ka - top mzda, tým a kanceláře.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 80 000 Kč - 120 000 Kč měsíčně.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HAVEL & PARTNERS.