Náplň práce: komunikace s operátory a manažery, administrativní asistence při řešení klientských případůkomunikace s klienty ohledně změn v servisních smlouvách (telefonická i emailová)informování o změnách, novinkáchpodpora, konzultace stávajících smluv administrativní úkony v interním systémuevidence klientských případůad hoc administrativní úkoly Pracovní doba: 8:00 – 16:00vhodná brigáda ke studiupříjemné pracovní prostředímožnost získání praxe v administrativěhodinová odměna 180
Práce Výpomoc v zákaznickém servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Výpomoc v zákaznickém servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Axial Personnel Agency, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Výpomoc v zákaznickém servisu ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Axial Personnel Agency, s.r.o. ještě dnes.