Výkonný a obchodní ředitel
Řízení procesů: Budete zodpovědní za koordinaci a kontrolu všech obchodních procesů
Vedení obchodního týmu: Motivace a vedení 5 obchodních zástupců
Strategické plánování: Vytváření a implementace strategií pro naplnění našich ambiciózních cílů.
Market analýza: Sledování tržních trendů a identifikace nových obchodních příležitostí.
Rozvoj partnerství: Budování a udržování klíčových obchodních vztahů.
Optimalizace procesů: Zavádění opatření pro zlepšení produktivity.
Reprezentace: reprezentace firmy u odborné i laické veřejnosti, v médiích, na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky, státními institucemi a dalšími subjekty
Nabídka: 5 týdnů dovolené
služební automobil i k soukromému využití
flexibilní pracovní doba
bonusy ke mzdě - dle obchodních výsledků
mobil, notebook
vzdělávací kurzy, a školení
příspěvek na stravování
práce v týmu pohodových kolegů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledám Obchodního ředitele pro dynamickou společnost z oblasti zdravotnictví. Připojte se k týmu s 30letou tradicí a rodinnou atmosférou, pokud hledáte nové pracovní uplatnění pošlete mi svůj životopis.
Zkušenosti na vedoucí pozici: Ideálně v oblasti zdravotnictví.
Vzdělání: Vysokoškolské nebo středoškolské v oboru relevantním k našemu sektoru.
Jazykové dovednosti: Aktivní znalost anglického jazyka.
Osobní dovednosti: Leadership, strategické myšlení, vynikající komunikační a prezentační schopnosti, samostatnost a flexibilita.
Cestování: Ochota cestovat po České a Slovenské republice i v zahraničí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Výkonný a obchodní ředitel: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Výkonný a obchodní ředitel?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.