Výkonná/ý asistenka/asistent ředitele
Co od Vás očekáváme:
Požadujeme:
- SŠ, VŠ (výhodou ekonomické nebo právní vzdělání) s odpovídající praxí na podobné pozici
- znalost anglického jazyka slovem i písmem vítána
- organizační schopnosti
- základní přehled o právní problematice
- komunikativnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC (MS OFFICE – Word, Excel), internet
- schopnost přizpůsobit se vyššímu pracovnímu nasazení
- schopnost učit se novým věcem
Pracovní náplň:
- telefonická a písemná komunikace s dodavateli, úřady a zákazníky jak v ČR tak v zahraničí
- pochůzky - banky, pošta spod.
- přípava smluv, kontrola smluv a dohlížení na jejich plnění
- organizování schůzek
- vystavování nabídek, objednávek
- logistika zajištění dodávek ze zahraničí a ČR
- administrativa spojena s chodem kanceláře
Zaslat strukturovaný životopis v ČJ a motivační dopis
Benefity
- Dovolená navíc
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Výkonná/ý asistenka/asistent ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Výkonná/ý asistenka/asistent ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Liberec.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25.000 – 50.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy GRANDEZZA HOTELS s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Výkonná/ý asistenka/asistent ředitele ve městě Liberec?
Pošlete svůj životopis firmě GRANDEZZA HOTELS s.r.o. ještě dnes.