vrchní referent/rada v Oddělení registračním a spisové služby
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- komplexní provádění registrace vybraných daňových subjektů, včetně změn,
- provádění procesních úkonů souvisejících s uplatněním plných mocí,
- komplexní vedení agendy registru daňových subjektů,
- v plném rozsahu provádění změny místní příslušnosti,
- vydávání rozhodnutí v rámci agendy oddělení,
- komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech,
- vedení registrační části spisů daňových subjektů.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- komunikativnost, flexibilita,
- psychická odolnost,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Co Vám nabízíme
- místem výkonu služby je Praha
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek v rozmezí od 5 156 Kč do 6 874 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 20. září 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu *************@**********, nebo
- do datové schránky ID: 7cs8cge.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo vrchní referent/rada v Oddělení registračním a spisové služby č. 400097“.
Bližší informace včetně přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9828444
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vrchní referent/rada v Oddělení registračním a spisové služby: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vrchní referent/rada v Oddělení registračním a spisové služby?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30600-43300 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.