Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj

Brno

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Jedná se o tyto činnosti:
- provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH),
- komunikaci s daňovými subjekty,
- vyhledávací a analytickou činnost,
- vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj

Požadujeme:
• vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 23390 Kč do 34370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 5155 Kč do 6874 Kč
• zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9877317

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 3. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Nástup možný únor 2025.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generální finanční ředitelství
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 19. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Asistent/ka stavbyvedoucího
Brno - 38 000 Kč - 55 000 Kč
Vedoucí směny bufetu
Brno - 25 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
CNC operátor
Brno - 30 000 Kč - 40 000 Kč
IT Specialista/Administrator
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupce air&sea; region Morava
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Technik - Konstruktér s angličtinou nebo němčinou
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním ÚzP Brno I, FÚ pro Jihomoravský kraj ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Generální finanční ředitelství ještě dnes.
0.5910