Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I, Oddělení kontrolním II, Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích Finančního úřadu pro Pardubický kraj
Finanční úřad pro Pardubický kraj hledá pracovníky
do Oddělení kontrolního I, Oddělení kontrolního II a Oddělení kontrolního III, Sekce ÚP v Pardubicích
Platová třída: 10
Místo výkonu služby: Pardubice
Typ pracovního poměru: služební poměr - práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Plat: 23 390 do 34 370 Kč/měsíc
+ zvláštní příplatek 3 800 Kč
+ osobní příplatek od 5 156 do 6 874 Kč
+ možnost výkonnostních odměn
+ možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. únor 2025.
Žádosti doručit nejpozději do 16. prosince 2024 viz postup uvedený na stránkách Finanční správy.
Služba zahrnuje zejména:
- vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů s daňovými subjekty při správě daní,
- písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vedení protokolovaných jednání,
- spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány,
- provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů,
- práci s veřejnými i neveřejnými registry osob a majetku,
- zpracování stanovisek k podaným odvoláním a dalším opravným a dozorčím prostředkům,
- praktická znalost účetnictví výhodou.
Nabízíme:
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Více informací naleznete na stránkách Finanční správy:
vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I, Sekce ÚP v Pardubicích
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním II, Sekce ÚP v Pardubicích
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
Kontaktní osoba:
Ing. Ivona Sykáčková
Tel.: +420 466 033 221
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I, Oddělení kontrolním II, Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích Finančního úřadu pro Pardubický kraj: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním I, Oddělení kontrolním II, Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích Finančního úřadu pro Pardubický kraj?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.