vrchní referent/rada v Odboru kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro Jihomoravský kraj
Služba zahrnuje zejména komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní.
Jedná se o tyto činnosti:
- správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole DPH
- provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
- provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí
Požadujeme:
• vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 23.390 Kč do 34.370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 5.155 Kč do 6.874 Kč
• zvláštní příplatek 3.800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).
Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878614
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Předpokládaným dnem nástupu je 1. 2. 2025.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vrchní referent/rada v Odboru kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro Jihomoravský kraj: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vrchní referent/rada v Odboru kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro Jihomoravský kraj?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32345-45044 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.