Vlastník prodejních procesů v CRM
Buďte s námi u zavádění nového nástroje na řízení a vyhodnocování obchodu. Jako člen našeho 6členného produktového týmu budete mít na starosti CRM Sales.
Co do počtu lidí, jsme menší banka. O to více bude Vaše role komplexní a zajímavá. Vaše zodpovědnosti a náplň práce budou široké. Uvidíte výsledky své práce a budete moci ovlivnit chod banky.
Jaká bude Vaše role?
Zajištění best practices pro vztahy s bankovními zákazníky a jejich zrcadlení v procesech a aplikacích.
Sběr, prioritizace a definice požadavků.
Nalezení toho nejlepšího řešení obchodních výzev a příležitostí.
Příprava obchodního zadání s podporou externích poradců.
Odpovědnost za kontinuální vylepšování systému.
Rozvoj procesů realizovaných v CRM Sales (tvorba rozvojové roadmapy).
Strategické směřování dané oblasti a business architektura.
Správa aplikace (udržování číselníků, uživatelských reportů, manuál aplikace, uživatelské role).
Spolupráce na implementaci nového systému pro řízení prodeje a vztahu se zákazníky.
Co od Vás očekáváme?
Ideální bude, pokud budete mít zkušenosti na jedné z těchto nebo obdobných pozic – systémový vlastník, procesní vlastník, produktový vlastník či business analytik. Případně zkušenost z konzultační společnosti.
Klíčové jsou Vaše osobnostní charakteristiky a přístup. Hledáme člověka, který je samostatný a energický, dokáže si vzít svěřenou oblast za svou a dovést k úspěšnému cíli.
Znalost některé z předních CRM platforem.
Dovednosti: Obchodní a technologické znalosti: Schopnost porozumět obchodním procesům i technologickým aspektům CRM systému.
Analytické dovednosti: Schopnost kriticky analyzovat a zlepšovat obchodní procesy.
Komunikační a prezentační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat a prezentovat nápady a návrhy na vylepšení jak obchodnímu týmu, tak vedení banky.
Koordinační schopnosti: Schopnost efektivně propojovat a koordinovat různé týmy (obchodní, IT, Operations).
Sebevědomí a motivace: Schopnost prosazovat změny a motivovat ostatní k jejich přijetí a implementaci.
Sledování trendů na trhu a přejímání best-practice do banky.
Co Vám nabízíme?
Zázemí prestižní a stabilní banky, která je součástí silné české investiční skupiny
Nadstandardní pracovní prostředí v blízkosti stanice metra „A“ Dejvická v budově PPF Gate
25 dnů dovolené + 5 dnů volna na cokoli
Příspěvek na stravování u nás v budově PPF Gate - máme výbornou jídelnu, asijskou restauraci a vyhlášenou kavárnu přímo v budově
Prémiovou lékařskou péči v Canadian Medical (soukromý poskytovatel zdravotní péče) zdarma a za výhodnou cenu pro vaše blízké
Příspěvek na penzijní pojištění
Výhodně úročený účet u PPF banky
Telefonní tarif s neomezenými daty a voláním
Zvýhodněné služby našich sesterských společností AirBank a O2
Možnost účasti na firemních i mimo-firemních akcích
Mnoho dalších výhod a slev v rámci skupiny PPF
Pokud nemáte ještě vytvořené své CV a nechcete o tuto jedinečnou příležitost přijít, můžete nám zaslat odkaz na Vás LinkedIn profil.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vlastník prodejních procesů v CRM: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vlastník prodejních procesů v CRM?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PPF banka.