Vízový specialista/administrativní pracovník.
Informace
Kdo jsme?
Jsme VisaPoint s.r.o., malý tým odborníků, kteří se vízové problematice věnujeme už několik let. Naší hlavní náplní je poskytování komplexní podpory při vyřizování víz, pracovních povolení a pobytových oprávnění pro klienti v ČR ale také v zahraničí.
Pracujeme v neformálním a flexibilním prostředí, kde máme každý na starosti své vlastní projekty a agendu. Nemáme klasickou firemní strukturu s nadřízenými, jejich podřízenými a tak dále. Naší silnou stránkou je samostatnost, zodpovědnost a vzájemná důvěra. Každý z nás má na starosti celý proces, a to znamená, že zodpovědnost za práci leží opravdu na nás samotných. Pokud máte rádi samostatnost v práci, kde si můžete organizovat svůj čas a úkoly, budete se u nás cítit dobře.
Co od vás očekáváme
Co bude vaším úkolem?
• Příprava veškeré dokumentace pro podání žádostí o víza a povolení k pobytu.
• Komunikace s úřady a dalšími institucemi (MZV, úřad práce, OAMP apod.) při vyřizování pobytových záležitostí.
• Pravidelné reportování o stavu vyřizování vízových záležitostí.
• Koordinace s externími brigádníky pro administrativní úkony.
• Evidence plateb klientů – správné zaznamenávání plateb, zasílání připomínek a upozornění o splatnosti faktur a poplatků.
• Evidence a kontrola faktur od partnerů a externích spolupracovníků – kontrola faktur od poskytovatelů služeb, jako jsou DHL, překladatelské společnosti, apod., a jejich správné zaúčtování.
• Odesílání dokumentů poštou a sledování doručení – příprava a expedice korespondence, zajištění sledování doručení dokumentů.
• Příprava společnosti pro účast v vládních programech – koordinace a příprava všech nezbytných kroků pro zrychlení vízového procesu prostřednictvím vládních iniciativ a programů.
Co od vás očekáváme?
• Minimálně 1 rok zkušeností na obdobné pozici.
• Znalost vízové a pobytové problematiky včetně podmínek pro zaměstnání cizinců.
• Schopnost připravit veškeré podklady pro podání žádostí o víza a povolení k pobytu.
• Aktivní přístup k práci, schopnost organizovat a koordinovat procesy.
• Výborná komunikace v češtině/slovenštině, angličtina na úrovni B2.
• Znalost ruštiny a ukrajinštiny vítána.
• Zkušenosti s CRM systémy, nebo jinými organizačními aplikacemi (např. Trello, Slack, Asana, atd.).
• Znalost podmínek pro zaměstnání zahraničních pracovníků v ČR, včetně různých typů vízových a pobytových oprávnění.
• Dobrá znalost MS Office a Google Workspace.
• Schopnost psát profesionální e-maily – pokud toto není vaší silnou stránkou, váš nejlepší kamarád má být ChatGPT.
Koho hledáme?
Hledáme aktivního, samostatného, komunikativního a přátelského kolegu/kolegyni, který/á se dokáže postarat o celý proces vízové agendy a administrativní podporu klientů. Člověka, který se nezalekne administrativní zátěže a dokáže koordinovat vízové procesy efektivně.
Co vám nabízíme
• Nástupní plat: 32 000 Kč (hrubého) + po zapracování variabilní složka za výkon (v závislosti na objemu zpracovaných žádostí.)
• Bonusy za proaktivní přístup.
• Počítač a telefon značky Apple, poslední modely.
• Káva na pracovišti a příjemné pracovní prostředí v kanceláři u Pražského hradu.
• Příspěvek na stravování formou výplaty.
• Pracovní doba: Po – Pá, od 9:00 do 17:00.
• 20 dní dovolené ročně.
• Místo výkonu práce: Loretánské náměstí 109/3, Praha.
• Nástup: Ihned.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vízový specialista/administrativní pracovník.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vízový specialista/administrativní pracovník.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32 000 - 60 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy VisaPoint s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.