Víš jak na elektronickou spisovou službu? Specialista zákaznické podpory - flexibilita a 10+ benefitů.
Zdravíme Tě z Prahy!
Jsme Axians Czech Republic a hledáme specialistu do našeho menšího oddělení podpory zákazníků. Specializujeme se na poskytování špičkových IT služeb na míru a navrhujeme a dodáváme technologická řešení. Jsme součástí významné nadnárodní stabilní skupiny Vinci Energies. Našimi zákazníky jsou především velké firmy z oblasti automotive, mobilních operátorů, bankovního sektoru, ale i ze státní správy.
Jak bude vypadat Tvůj pracovní den?
Čeká Tě práce v menším týmu oddělení zákaznické podpory. Spolupracovat budeš také s testery a vývojáři, kteří mají v rukou naši vlastní elektronickou spisovou službu - Athénu.
Budeš:
Poskytovat servisní podporu, odpovídat na dotazy uživatelů v interním tiketovacím nástroji.
Řešit požadavky klientů v rámci aplikace.
Nastavovat informační systémy a poskytovat aplikační podporu (podle podmínek servisních smluv).
Řešit incidenty a požadavky L1 podpory.
Školit koncové uživatele informačních systémů.
Radit našim uživatelům aplikace, jak ji správně používat.
V kontaktu s podporou a vývojáři, pokud budou mít klienti náročnější požadavky.
Sdílet své znalosti s týmem a podporovat ho.
Co k práci potřebuješ?
Hledáme člověka, který je rád v kontaktu s lidmi, ať už půjde o naše partnery, nebo zákazníky. Který má přehled v trendech rozvoje IT a rád se naučí něco nového.
☑ Máš středoškolské vzdělání, nebo odborné vyučení s maturitou?
☑ Řidičský průkaz sk. B?
☑ Znáš elektronickou spisovou službu eSSL?
☑ Domluvíš se anglicky? Mírně pokročilá úroveň.
☑ Jsi rád/a mezi lidmi a chceš provádět technické konzultace s partnery a zákazníky?
Naši zaměstnanci a kolegové jsou pro nás na prvním místě!
Děláme maximum pro to, aby se u nás všichni cítili dobře a chodili do práce s radostí.
Vážíme si naší společné práce, proto poskytujeme ty nejlepší podmínky pro osobní i profesní růst.
Uvědomujeme si důležitost work-life balance, aby naši zaměstnanci měli čas i na mimopracovní aktivity.
Co jsme pro Tebe připravili:
☑ Motivační bonusové ohodnocení, o kterém se pobavíme osobně.
☑ HPP, pracovní smlouvu.
☑ Pružnou pracovní dobu. Po zapracování se můžeme domluvit i na Home office, pokud ho budeš potřebovat.
☑ 5 týdnů dovolené, 3 sick days.
☑ Notebook, telefon i pro soukromé využití s výhodným tarifem i pro Tvoji rodinu.
☑ Benefity – občerstvení na pracovišti a stravenkový paušál, příspěvek na Multisport kartu, na dopravu a na penzijní připojištění, program zaměstnaneckých akcií, výuku AJ, vzdělávání a kurzy, zaměstnanecké akce.
☑ Originální kanceláře, relaxační zónu.
Přidej se k nám
Zašli nám svůj životopis. Brzy se Ti ozve naše personalistka, se kterou se domluvíte na termínu pohovoru. Popovídáte si o Tvých zkušenostech a do dvou týdnů budeme všichni vědět, jestli se budeme vídat pravidelně.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Víš jak na elektronickou spisovou službu? Specialista zákaznické podpory - flexibilita a 10+ benefitů.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Víš jak na elektronickou spisovou službu? Specialista zákaznické podpory - flexibilita a 10+ benefitů.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Axians Czech Republic s.r.o..