Vedoucí zákaznického servisu - skladování
Nabídka:
Požadavky: Potřebujeme někoho, kdo se bude starat a komunikovat s klienty, kteří využívají naše sklady. Mimo to budete v kontaktu s řidiči, disponenty a našimi skladníky. Místo pracoviště - Jeneč.
Jak bude vypadat Váš den:
* postaráte se o vedení menšího týmu
* budete plánovat směny
* pracovat se skladovými dokumenty
* administrativní činnost spojená s péčí o svěřené logistické zákazník
* komunikace se zákazníky, skladem, napříč odděleními a pobočkami
* komunikace se zákazníky na denní bázi (řešení příchozích hovorů)
* dohledávání zakázek
* řešení reklamací
Jaká bude Vaše odměna:
* 5 týdnů dovolené
* stravenkový systém
* kvartální a roční bonusy
* občerstvení na pracovišti
* možnost zaškolení seniorními kolegy
Co by jste měl mít?
* zkušenost s vedením menšího týmu
* organizační schopnosti
* ukončené SŠ vzdělání
* znalost MS Office (denní využití)
* potřebujeme někoho komunikativního, energického, odolného vůči stresu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí zákaznického servisu - skladování: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu - skladování?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 50000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ProfesKontakt, s.r.o..