Vedoucí zákaznického servisu
Informace
Máte zkušenosti s řízením zákaznického servisu a je pro vás klíčová spokojenost zákazníků? Pak tato příležitost může být právě pro vás.
• Ponesete zodpovědnost za řízení týmu zákaznické podpory
• Budete pomáhat s optimalizací procesů a zajištěním spokojenosti našich zákazníků
• Spolupráce s dalšími odděleními pro zajištění plynulého chodu zakázek
• Komunikace se stávajícími klienty
• Analýza dat a reporting
Co od vás očekáváme
• Zkušenosti na podobné pozici
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni
• Schopnost vést tým a nastavovat procesy
• Výborné komunikační dovednosti a orientace na zákazníka
• Znalost SAP
Co vám nabízíme
• 5 týdnů dovolené
• Závodní stravování
• Flexibilní pracovní doba
• Příspěvěk na penzijní nebo životní připojištění
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí zákaznického servisu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí zákaznického servisu?
Práce je nabízena v lokalitě Kopřivnice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manpower.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí zákaznického servisu ve městě Kopřivnice?
Pošlete svůj životopis firmě Manpower ještě dnes.