Informace • Staňte se vedoucím domácnosti, kde žije 16 klientů s mentálním handicapem s vysokou mírou podpory.
• Podílejte se na vizi Domova Sulická a realizaci individuálního přístupu ke klientům a přístupu zaměřeného na člověka podle psychologa Carla R. Rogerse.
• Veďte v souladu s ním tým 10 pracovníků v přímé péči ve dvojsměnném provozu.
• V rámci toho spolupracujte s externími odborníky (supervizory, komunikačními specialisty, pedagogy apod.) i mezioborově s ostatními úseky organizace (zdravotníky, sociálními pracovníky, technickými pracovníky apod.) a rodinami a opatrovníky klientů.
• Rozvíjejte v poskytované podpoře a péči principy humanizace a snažte se klienty sociální služby co nejvíce přiblížit běžnému životu mimo ni.
• Stěžejní pro Vaši práci bude schopnost individuálně jednat s různými klienty, tedy velká dávka psychické odolnosti a empatie.
• Očekává se od Vás samostatné vedení týmu, přinášení vlastních nápadů a vizí, zodpovědnost, loajalita a týmovost, důslednost a spolehlivost.
• Je potřeba být schopný komunikovat o tématech jako je nemoc, smrt, sexuální a duchovní potřeby apod.
• Základem je respekt k individualitě každého jednotlivce. Co od vás očekáváme • Ukončené střední či vyšší vzdělání v sociální oblasti.
• Bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
• Zkušenost s vedením lidí, zkušenost s danou cílovou skupinou a obecně praxe v oboru výhodou. Co vám nabízíme • Samostatné vedení týmu asistentů a s ním spojené přijímání nových výzev.
• Výborné finanční ohodnocení, odvíjející se od let Vaší praxe a rostoucí v čase.
• Osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
• Příplatek za vedení.
• Čtvrtletní odměny.
• Prostor pro kreativitu a seberealizaci.
• Vzdělávání v oboru, možnost odborného růstu, supervize, intervize, metodická podpora.
• 5 týdnů dovolené.
• Zajímavé benefity: masáž, příspěvek na penzijní připojištění, Fokus Pass.
• Dotované stravování.
• Pružná pracovní doba od pondělí do pátku, možnost home office