Vedoucí svařovny, skvělé finanční ohodnocení, 2 směny
Praha
Náplň práce
Hledáme zodpovědného a energického kandidáta s přirozenou autoritou na pozici Vedoucí svařovny.
Vést aktivity zaměřené na neustálé zlepšování bezpečnosti, kvality a efektivity svařovacích linek.
Organizovat a koordinovat práci týmu vedoucích směn a podporovat jejich profesní rozvoj.
Navrhovat a realizovat opatření ke splnění klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) – bezpečnost, kvalita, dodávky, náklady, lidé.
Spolupracovat s kolegy z oddělení technologie, kvality, BOZP a HR.
Zajišťovat dodržování bezpečnostních, pracovních a kvalitativních postupů a procesů.
Požadujeme
Zkušenosti s vedením a řízením týmu.
Schopnost efektivně komunikovat napříč firmou.
Organizační schopnosti a analytický přístup k řešení problémů.
Ochotu a otevřenost ke zlepšování procesů a zavádění změn.
Minimálně SOU technického zaměření.
Uživatelskou znalost MS Office a základní znalost angličtiny.
Ochotu pracovat ve dvousměnném provozu (ranní a odpolední).
Znalost nástrojů jako 5S, KAIZEN, QRQC.
Nabízíme
Důkladné zaškolení.
Atraktivní mzdu s jistotou pravidelného růstu.
Široké možnosti kariérního a mzdového rozvoje.
Odměnu 15 000–30 000 Kč za doporučení nového kolegy.
Příspěvek na penzijní pojištění ve výši 3 % hrubé mzdy.
Dotované stravování nebo příspěvek na stravenkovou kartu.
Týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů).
Rychlé navyšování mzdy podle vašeho pokroku.
Levnější volání pro vás i členy vaší rodiny.
MAKRO kartu.
Jazykové kurzy a další interní i externí školení.
Dárkové poukazy k životnímu a pracovnímu výročí.
Pokud hledáte příležitost, kde můžete realizovat svůj potenciál a být součástí prosperující firmy, zašlete nám svůj životopis a staňte se naším novým Vedoucím svařovny! NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.