- odpovědnost za produktivitu a provoz svěřeného úseku skladu (dodržování nastavených procesů, včasné doručení zákaznických objednávek, 5S)- organizace práce dle aktuálních potřeb, priorit a vytíženosti provozu- plánování docházky podřízených zaměstnanců- zajištění dodržování platné legislativy v provozu (BOZP, PO aj.)- komunikace s týmem, dopravci a kolegy napříč firmou- administrativní práce (reporting, práce v Excelu a interních systémech aj.)- podílení se na změnách procesů, dohled a kontrola správné implementace- změn a nových postupů- ad-hoc úkoly a řešení vzniklých problémůPožadujeme:- praxe v logistice či e-shopu je podmínkou- odpovídající zkušenosti s vedením týmu, plánováním směn, reportingem- znalost MS Office- týmový přístup, samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost- ochota pracovat formou krátkého/dlouhé týdne (8:00-20:00)Nabízíme:- zázemí stabilní české společnosti s klíčovým postavením na farmaceutickém trhu- firemní benefity (např. stravenky v hodnotě 210,- Kč, MultiSport kartu za 225,- Kč, odměny k pracovnímu výročí, týden dovolené navíc a 1 den CARE DAY, benefity třetích stran, atd.)- příspěvek na dopravu- být součástí jednoho z nejúspěšnějších farmaceutických e-shopůVzdělání:Základní, Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, BakalářskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek