Vedoucí personálního oddělení
Pro našeho klienta v blízkosti Plzně sháníme pozici Vedoucí personálního oddělení.
Staň se hlavou skvělého HR týmu a zašli nám svůj životopis! Budeme se těšit.
Popis pozice:
- Řízení a koordinace HR týmu
- Podpora manažerů a vedení v oblasti řízení lidských zdrojů
- Nastavování a optimalizace HR procesů, včetně náboru, školení a rozvoje zaměstnanců, interní a externí komunikace
- Tvorba a implementace personální politiky
- Řešení pracovně-právních záležitostí
Profil kandidáta:
- Předchozí praxe na obdobné pozici, popř. v oblasti HR min. 3 roky
- Pokročilá znalost AJ
- Znalost pracovního práva a HR trendů
Nabízíme:
- Základní mzdu 60 000 Kč- 80 000 Kč/měs. dle Vašich zkušeností
- Docházkový benefit za 100% docházku do zaměstnání 2.500,- Kč
- Příspěvek na dojíždění 3,30 Kč/km
- Plus stravenky ve výši 120 Kč/den
- Pružná pracovní doba
- 3 dny sick days
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- Multisport karta
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí personálního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí personálního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Volduchy.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ManpowerGroup s.r.o..