Vedoucí oddělení zákaznické podpory
Chcete pracovat v rostoucí společnosti, která si cení svých zaměstnanců, jejich práce i myšlenek? Pak určitě čtěte dál!
POPIS POZICE:Vaším úkolem bude vedení oddělení (10-20 členů týmu) a dohlížení nad procesy. Aktivně povede své podřízené k neustálému zlepšování svých dovedností, a tím i poskytovaných služeb. Budete jim rozdělovat činnosti a také pomáhat s vyřešením složitějších situací a určováním priorit tak, aby byly dosaženy stanovené cíle.
PROFIL KANDIDÁTA:Náš tým doplní pohodový člověk s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi, je absolventem bakalářského nebo magisterského studia, který má minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu zákaznického servisu a mluví plynně anglicky.
NABÍZÍME:Nabízíme práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.
Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout a zaručený 13. plat.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí oddělení zákaznické podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení zákaznické podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Zákaznický servis