Vedoucí oddělení správy budov zařazený/á v odboru vnitřní správy a provozu

Olomouc
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Nabízená mzda: 33 280 - 38 570 Kč/měsíc

Výběrové řízení č. 2025/21
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
-dosažení věku 18 let
-plná svéprávnost
-bezúhonnost
-znalost českého jazyka
-splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Obor: technické zaměření
Praxe:
-praxe ve veřejné správě minimálně 5 let
-praxe v oblasti správy nemovitostí, údržby budov výhodou
Jiné požadavky:
-výborné organizační a komunikační schopnosti
-samostatnost, rozhodnost a odpovědnost
-zkušenosti s vedením týmu a řízením pracovních procesů
-schopnost analytického myšlení a řešení problémů
-znalost legislativy v oblasti správy a provozu budov výhodou
-znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
-zkušenosti s rozpočtováním a plánováním nákladů výhodou
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word), případně dalšími software pro správu budov
-řidičský průkaz skupiny B
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
-název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky: 9. 4. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální
Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem ()
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Statutární město Olomouc
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Vedoucí oddělení správy budov zařazený/á v odboru vnitřní správy a provozu
    Směnnost práce Pružná pracovní doba
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33 280 - 38 570 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 24. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    38 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
- Přerov - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Olomouc - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - odloučené pracoviště Olomouc
Referent/referentka majetkové správy
- Olomouc - Střední škola technických profesí Olomouc, Kosinova 4,
Investiční referent/referentka
- Přerov - Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace
Probační úředník/úřednice
- Olomouc - Probační a mediační služba
Údržba a správa nemovitostí
- Olomouc - COLBER INVEST, s.r.o.
Další nabídky práce >>>

Práce Vedoucí oddělení správy budov zařazený/á v odboru vnitřní správy a provozu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení správy budov zařazený/á v odboru vnitřní správy a provozu?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33 280 - 38 570 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení správy budov zařazený/á v odboru vnitřní správy a provozu ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Statutární město Olomouc ještě dnes.
0.1060