Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže

Olomouc
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Nabízená mzda: 27 250 - 40 120 Kč/měsíc

Charakteristika vykonávané práce: koordinace správních činností v předškolním
a základním vzdělávání v rámci obecního školství, podíl na realizaci krajské školské politiky, podíl na přípravě strategických a koncepčních materiálů pro oblast krajského školství, poskytování metodické a konzultační pomoci školám
a školským zařízení a jejich zřizovatelům, koordinace přípravy materiálů pro orgány kraje v oblast školství, zajišťování agendy výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání: právo a právní věda, právo, pedagogika výhodou
znalosti oboru: školská legislativa, správní řád, zákon o krajích, zákon o obcích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou
zkušenost v řízení kolektivu v posledních 2 letech výhodou
praxe ve veřejné správě: výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti:
cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
další požadované dovednosti
uživatelská znalost PC (MS Office)
ŘP sk. B
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na Odboru školství
a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA
telefon: , email:
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového ří

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže
Směnnost práce Jednosměnný provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 27 250 - 40 120 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Řidič/ka sk. C - Olomouc
Olomouc - AVE CZ odpadové hospodářství
Manažer výrobních linek
Olomouc - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Pekař – výroba těsta
Olomouc - 30 000 Kč - 33 000 Kč
Kuchař – obslužný bar
Olomouc - 35 000 Kč - 38 000 Kč
Technik elektroinstalací
Olomouc - 43 000 Kč - 46 000 Kč
Seřizovač zámečník
Olomouc - 33 000 Kč - 40 500 Kč
Zámečník - Bystrovany, nástupní bonus 20 000 Kč
Olomouc - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Směnový vedoucí
Olomouc - Nestlé Česko
Projektant| stavebnictví| Olomouc
Olomouc - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 27 250 - 40 120 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.
0.1945