Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže

Olomouc

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é    ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže (pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: koordinace správních činností v předškolním a základním vzdělávání v rámci obecního školství, podíl na realizaci krajské školské politiky, podíl na přípravě strategických a koncepčních materiálů pro oblast krajského školství, poskytování metodické a konzultační pomoci školám a školským zařízení a jejich zřizovatelům, koordinace přípravy materiálů pro orgány kraje v oblast školství, zajišťování agendy výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

 Požadavky: 

  • dosažené vzdělání: VŠ
  • obor vzdělání: právo a právní věda, právo, pedagogika výhodou
  • znalosti oboru: školská legislativa, správní řád, zákon o krajích, zákon o obcích
  • zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností ve školství výhodou
  • zkušenost v řízení kolektivu: v posledních 2 letech výhodou
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
  • další požadované dovednosti
    • uživatelská znalost PC (MS Office)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet



Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 12. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA

telefon: , email: **********@*********

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.  

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů


 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

ředitel KÚOK

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 19. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Úklid Olomouc 160 Kč/h Vyhrazeno pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 160 Kč - 160 Kč
Referent nákupu - Olomouc, mzda až 24.075kč/m., nástup ihned.
Olomouc - FORCORP GROUP spol. s r. o. | 19 075 Kč - 24 075 Kč
ZUBNÍ INSTRUMENTÁŘKA / SESTRA OLOMOUC
Olomouc - Stomatologické centrum 3Kameny s.r.o.
Rozvozce / kurýr
Olomouc - MercaFestum Food s.r.o. | 24 000 Kč - 26 000 Kč
Strážný/á
Olomouc - Bartoň a Partner s.r.o. | 18 600 Kč - 18 600 Kč
Skladník Picker
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 24 000 Kč - 30 000 Kč
Prodavač v oddělení lahůdek, ryb a sýrů
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 24 000 Kč - 28 000 Kč
Brusič - ranní, odpolední, víkendy volné!
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 25 000 Kč - 30 000 Kč
Obsluha prodejny v oddělení pečiva
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 24 000 Kč - 28 000 Kč
Celní deklarant - Olomouc
Olomouc - Jobsyno Global s.r.o. | 35 000 Kč - 45 000 Kč
Úklid pro OZP Olomouc, až 116kč/h., náborák 10.200kč.
Olomouc - FORCORP GROUP spol. s r. o. | 117 Kč - 120 Kč
Office manager
Olomouc - Škola Populo | 35 000 Kč - 40 000 Kč
Pracovník ostrahy - Lutín
Olomouc - SBS Security s.r.o. | 18 900 Kč - 23 000 Kč
Operátor výroby s ubytováním zdarma
Olomouc - Manpower | 33 000 Kč - 38 000 Kč
VEDOUCÍ MONTÉR POTRUBÁŘŮ | 70.000 Kč
Olomouc - Věra Pietrasová | 55 000 Kč - 70 000 Kč
Vrátný/Vrátná - Lutín - vyhrazeno pro OZP
Olomouc - DIOL družstvo | 120 Kč - 120 Kč
Týmový vedoucí montáže - pouze ranní směna
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 31 000 Kč - 33 000 Kč
Ostraha Olomouc 130 Kč /h Vyhrazeno pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 130 Kč - 130 Kč
Skladník ovoce zelenina - Olomouc (30h/týd),mzda po 3 letech 34 100 Kč
Olomouc - Lidl Česká republika s.r.o. | 31 100 Kč - 34 100 Kč
Pomocná mzdová účetní Bohuňovice 20.000 Kč čistého/m Vhodné pro OZP/OZZ
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 20 000 Kč - 20 000 Kč
Směnový vedoucí
Olomouc - Nestlé Česko
Skladník - 2 směny!!!
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 28 000 Kč - 32 000 Kč
Pomocná skladová účetní Bohuňovice 14.000 - 15.000 Kč čistého/m Vhodné pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 15 000 Kč - 16 000 Kč
Seřizovač
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 180 Kč - 200 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.
0.6033