Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže
Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže (pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: koordinace správních činností v předškolním a základním vzdělávání v rámci obecního školství, podíl na realizaci krajské školské politiky, podíl na přípravě strategických a koncepčních materiálů pro oblast krajského školství, poskytování metodické a konzultační pomoci školám a školským zařízení a jejich zřizovatelům, koordinace přípravy materiálů pro orgány kraje v oblast školství, zajišťování agendy výboru pro výchovu, vzdělávání a zaměstnanost
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
- dosažené vzdělání: VŠ
- obor vzdělání: právo a právní věda, právo, pedagogika výhodou
- znalosti oboru: školská legislativa, správní řád, zákon o krajích, zákon o obcích
- zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností ve školství výhodou
- zkušenost v řízení kolektivu: v posledních 2 letech výhodou
- praxe ve veřejné správě: výhodou
- praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti
- uživatelská znalost PC (MS Office)
- ŘP sk. B
- samostatnost
- komunikativnost
- smysl pro týmovou práci
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení organizačně správních činností na Odboru školství a mládeže Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 6. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA
telefon: , email: **********@*********
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Ing. Lubomír Baláš, v. r.
ředitel KÚOK
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení organizačně správních činností na odboru školství a mládeže?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.