Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního
• tvorba a zdokonalování zásad a metodiky komplexního systému vyhodnocování hospodaření s majetkem hl. m. Prahy
• sledování čerpání položek schváleného rozpočtu, zajišťování přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory plnění finančního plánu
• odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
• zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře, administrátoři veřejných zakázek apod.)
• sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy
• zveřejňování smluv v registru smluv dle zákona o registru smluv
• spolupráce na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek
• vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů
• vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
• práce se základními registry veřejné správy
Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 7. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Požadavky: • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
• znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů
• znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a Excel; internet)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
• schopnost vést pracovní kolektiv
Výhodou
• zkušenost s prací se základními registry veřejné správy a dalšími aplikacemi (např. GINIS, TED, CES Tender Arena)
• zkušenosti s tvorbou faktur na základě smluv o zřízení věcných břemen, kontrolou splatností, tvorbou upomínek a vyúčtování sankcí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..