💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního

Praha


O nás

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního v odboru evidence majetku.

Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG/UD_vyberove-rizeni_EVM_VO_ekonomicko-administrativni_3690_VR183-24.pdf

 

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 7. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.

Náplň práce:

  • tvorba a zdokonalování zásad a metodiky komplexního systému vyhodnocování hospodaření s majetkem hl. m. Prahy 
  • sledování čerpání položek schváleného rozpočtu, zajišťování přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory plnění finančního plánu
  • odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
  • zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře, administrátoři veřejných zakázek apod.)
  • sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy
  • zveřejňování smluv v registru smluv dle zákona o registru smluv
  • spolupráce na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek
  • vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů
  • vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
  • práce se základními registry veřejné správy

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
  • znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a Excel; internet)
  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
  • schopnost vést pracovní kolektiv

Výhodou

  • zkušenost s prací se základními registry veřejné správy a dalšími aplikacemi (např. GINIS, TED, CES Tender Arena)
  • zkušenosti s tvorbou faktur na základě smluv o zřízení věcných břemen, kontrolou splatností, tvorbou upomínek a vyúčtování sankcí

Co Vám můžeme nabídnout:

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod


Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění


Detaily o pracovním místě:
Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 30. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referentka ekonomického oddělení fakulty
Praha - České vysoké učení technické v Praze
Asistent/ka Náměstka
Praha - Ústav hematologie a krevní transfuze
OBCHODNÍK Praha
Praha - Vekra s.r.o.
Obchodní poradce
Praha - Generali Česká pojišťovna
Zedník/obkladač
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Dispečer tuzemských přeprav
Praha - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Skladník s VZV - Praha - východ
Praha - 28 000 Kč - 45 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HLAVNÍ MĚSTO PRAHA.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HLAVNÍ MĚSTO PRAHA ještě dnes.