Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního
O nás
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního v odboru evidence majetku.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVAU6AG/UD_vyberove-rizeni_EVM_VO_ekonomicko-administrativni_3690_VR183-24.pdf
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 7. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Náplň práce:
- tvorba a zdokonalování zásad a metodiky komplexního systému vyhodnocování hospodaření s majetkem hl. m. Prahy
- sledování čerpání položek schváleného rozpočtu, zajišťování přípravy podkladů pro roční finanční plány zdaňované činnosti odboru a rozbory plnění finančního plánu
- odpovědnost za kontrolu hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
- zajišťování komunikace s externími subjekty (advokátní kanceláře, administrátoři veřejných zakázek apod.)
- sledování a kontrola plnění úkolů z usnesení Rady a Zastupitelstva hl. m. Prahy
- zveřejňování smluv v registru smluv dle zákona o registru smluv
- spolupráce na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek
- vyřizování stížností, oznámení, podnětů a petic občanů
- vyřizování žádostí o poskytnutí informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
- práce se základními registry veřejné správy
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání Mgr./Bc.
- znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 131/2000 Sb., zákon o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů
- znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a Excel; internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup
- schopnost vést pracovní kolektiv
Výhodou
- zkušenost s prací se základními registry veřejné správy a dalšími aplikacemi (např. GINIS, TED, CES Tender Arena)
- zkušenosti s tvorbou faktur na základě smluv o zřízení věcných břemen, kontrolou splatností, tvorbou upomínek a vyúčtování sankcí
Co Vám můžeme nabídnout:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí oddělení ekonomicko-administrativního?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HLAVNÍ MĚSTO PRAHA.