Vedoucí Odboru správy majetku města
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (+ 5 dnů indispozičního volna)
- Jiné výhody (sociální fond,příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím ) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Nabízená mzda: 25 280 - 37 170 Kč/měsíc
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu .
Uzávěrka přihlášek 8.12.2024.
Kontaktní osoby pro bližší informace jsou RNDr. Tomáš Kytlík, starosta města nebo Ing. Jitka Jičínská, DiS, tajemnice MÚ (/, /).
Požadované vzdělání:
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Výhodou:
- vzdělání v oboru stavebním, architektonickém, ekonomickém nebo právním
- praxe v oblasti realizace investic, veřejných zakázek, dotační politiky, územního plánování, správy majetku.
Další požadavky:
- zkušenost s vedením pracovního kolektivu, manažerské dovednosti
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
- rozhodnost, samostatnost, zodpovědnost
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky
- asertivní jednání, časová flexibilita
- znalost práce s PC a kancelářskými programy
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička).
Výhodou:
- znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění)
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (v platném znění)
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění)
- schopnost posuzovat a připravovat stavební dokumentaci.
Náplň práce:
- metodické vedení odboru, koordinace činností v rámci odboru
- komplexní koordinace postupů při zadávání veřejných zakázek
- komplexní koordinace a metodické usměrňování správy majetkových souborů
- navrhování komerčního využití majetku
- příprava jednotlivých smluv v rámci náplně odboru
- působení v nájemních vztazích bytového hospodářství města Kostelce nad Orlicí
- zpracování závěrečného vyhodnocení státních dotací
- příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města spojené s majetkovými záležitostmi.
Nabízíme benefity:
- 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím.
- sociální fond, účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
- stabilní práce v příjemném prostředí
- po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení.
Nástup 1.4. 2025 nebo dle dohody.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí Odboru správy majetku města: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Odboru správy majetku města?
Práce je nabízena v lokalitě Kostelec nad Orlicí.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 280 - 37 170 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Kostelec nad Orlicí.