Vedoucí Odboru silničního hospodářství

Příbram

V souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje tajemnice MěÚ Příbram výběrové řízení na obsazení pracovního místa v Odboru silničního hospodářství MěÚ Příbram pro činnost: vedoucí Odboru silničního hospodářství

Stručná charakteristika vykonávané práce:

  • zajišťování výkonu silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností,
  • zajišťování a výkon správy místních komunikací a veřejných prostranství v rozsahu působnosti obce,
  • utváření koncepce městské mobility a zajišťování koordinace činností, vedoucí k jejímu rozvoji.


Požadujeme:

  • vzdělání: vysokoškolské v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
  • znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Internet,
  • osobnostní a manažerské předpoklady,
  • samostatnost v rozhodování,
  • vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
  • dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení,
  • odpovědnost, týmový přístup,
  • důslednost v práci a spolehlivost,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič),
  • praxe ve veřejné správě – výhodou,
  • praxe v předmětné oblasti – výhodou,
  • praxe ve vedoucí pozici – výhodou.


Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu,
  • 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),
  • příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
  • benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
  • ošatné,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,
  • odměna dobrovolným dárcům krve.


Platové podmínky:

11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení + možnost osobního příplatku.

Nástup: leden/únor 2025, příp. dohodou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka:

  • státní občanství ČR nebo u občana s cizím stát. občanstvím, trvalý pobyt v ČR,
  • věk minimálně 18 let,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost – za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
    • a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
    • b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena,

  • ovládání jednacího jazyka – češtiny,
  • splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (tj. lustrační osvědčení + čestné prohlášení, viz § 1, § 2 a § 4 uvedeného zákona).


Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:

  • motivační dopis,
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (U cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost – vydaný domovským státem. Pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.),
  • úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • doklady prokazující splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (dále jen „zákon“): a) úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971), Pozn.: Do doby vystavení uvedeného dokumentu lze nahradit čestným prohlášením osvědčujícím skutečnosti uvedené v ust. v § 2 odst. 1 písm. a) a b) zákona ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Po vybraném uchazeči bude před uzavřením pracovního poměru jmenováním úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení požadována. b) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971).


Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 03.01.2025 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.

Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu:

Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I  nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I

Bližší informace na tel. – oddělení personální a vnitřních věcí.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:


  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození uchazeče,
  3. státní příslušnost uchazeče,
  4. místo trvalého pobytu uchazeče,
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  6. datum a podpis uchazeče,
  7. pro rychlejší komunikaci telefon či e-mailovou adresu.


Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Město Příbram
Lokalita: Příbram
Pracovní pozice: Vedoucí Odboru silničního hospodářství
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 16. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    23 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vedoucí Odboru silničního hospodářství: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Odboru silničního hospodářství?

Práce je nabízena v lokalitě Příbram.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Příbram.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí Odboru silničního hospodářství ve městě Příbram? Pošlete svůj životopis firmě Město Příbram ještě dnes.
0.2639