Vedoucí Odboru silničního hospodářství
V souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje tajemnice MěÚ Příbram výběrové řízení na obsazení pracovního místa v Odboru silničního hospodářství MěÚ Příbram pro činnost: vedoucí Odboru silničního hospodářství
Stručná charakteristika vykonávané práce:
- zajišťování výkonu silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností,
- zajišťování a výkon správy místních komunikací a veřejných prostranství v rozsahu působnosti obce,
- utváření koncepce městské mobility a zajišťování koordinace činností, vedoucí k jejímu rozvoji.
Požadujeme:
- vzdělání: vysokoškolské v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
- znalost práce na PC, MS Office, Word, Excel, Internet,
- osobnostní a manažerské předpoklady,
- samostatnost v rozhodování,
- vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,
- dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení,
- odpovědnost, týmový přístup,
- důslednost v práci a spolehlivost,
- řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič),
- praxe ve veřejné správě – výhodou,
- praxe v předmětné oblasti – výhodou,
- praxe ve vedoucí pozici – výhodou.
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu,
- 5 týdnů dovolené + placené pracovní volno 5 dnů v kalendářním roce (tzv. sick days),
- příspěvek na stravování ve formě elektronické stravenkové karty,
- benefity (osobní konto s finančními prostředky – lze čerpat na kulturní a sportovní vyžití, rekreaci, jazykové vzdělávání, atp.),
- ošatné,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- peněžní dar u příležitosti pracovních a životních výročí,
- odměna dobrovolným dárcům krve.
Platové podmínky:
11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení + možnost osobního příplatku.
Nástup: listopad/prosinec 2024, příp. dohodou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka:
- státní občanství ČR nebo u občana s cizím stát. občanstvím, trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost – za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena
- a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo
- b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena,
- ovládání jednacího jazyka – češtiny,
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (tj. lustrační osvědčení + čestné prohlášení, viz § 1, § 2 a § 4 uvedeného zákona).
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
- motivační dopis,
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (U cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost – vydaný domovským státem. Pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.),
- úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- doklady prokazující splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky (dále jen „zákon“): a) úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971), Pozn.: Do doby vystavení uvedeného dokumentu lze nahradit čestným prohlášením osvědčujícím skutečnosti uvedené v ust. v § 2 odst. 1 písm. a) a b) zákona ve spojení s předložením žádosti o vydání lustračního osvědčení. Po vybraném uchazeči bude před uzavřením pracovního poměru jmenováním úředně ověřená fotokopie lustračního osvědčení požadována. b) čestné prohlášení osvědčující skutečnosti uvedené v ust. § 2 odst. 1 písm. d) až h) zákona (nepožaduje se u osob narozených po 01.12.1971).
Lhůta pro podání přihlášky: doručit nejpozději 29.11.2024 do 12:00 hodin. Na přihlášky doručené po tomto termínu nebude brán zřetel.
Přihlášku je nutno podat písemně. Přihlášku lze odeslat na adresu:
Městský úřad Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I nebo doručit osobně do podatelny MěÚ Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I
Bližší informace na tel. – oddělení personální a vnitřních věcí.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis uchazeče,
pro rychlejší komunikaci telefon či e-mailovou adresu.
Přihláškou se rozumí samostatný doklad. Úplnost přihlášky a doložení požadovaných příloh je podmínkou pro vznik pracovního poměru. Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je město Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I, IČO: 00243132 (dále jen „správce“). Náležitosti přihlášky vyplývají z požadavků zaměstnavatele pro výkon uvedené činnosti. Poskytnutí kontaktních údajů je dobrovolné a slouží pouze k snadnější komunikaci s uchazeči (subjekty údajů) v rámci daného výběrového řízení.
Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným osobám. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy, tj. životopis, úředně ověřená fotokopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestů, lustrační osvědčení + čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb., zaslané s přihláškou do výběrového řízení. Přihláška do výběrového řízení společně s ostatními dokumenty a závěrečnou zprávou výběrové komise budou v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchovány u správce po dobu 5 let, po jejím uplynutí dojde k ukončení zpracování osobních údajů v souvislosti s těmito dokumenty, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů.
Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) má subjekt údajů v čl. 15. – čl. 21 garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce.
Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení informováni po jeho skončení e-mailem, příp. telefonicky. Dokumenty uchazečů, kteří ve výběrovém řízení nebyli vybráni, budou připraveny k osobnímu vyzvednutí v informacích MěÚ Příbram po skončení výběrového řízení (termín pro vyzvednutí dokladů bude upřesněn v e-mailu), příp. na vyžádání mohou být zaslány poštou.
Jednání výběrové komise je neveřejné. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Přihlášky nelze zasílat prostřednictvím e-mailové pošty.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí Odboru silničního hospodářství: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Odboru silničního hospodářství?
Práce je nabízena v lokalitě Příbram.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Příbram.