Vedoucí odboru kancelář tajemníka

Olomouc
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Nabízená mzda: 27 250 - 40 120 Kč/měsíc

Výběrové řízení č. 2024/136
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-výkon agendy koncepčních a operativních činností na úseku tajemníka Magistrátu města Olomouce v oblasti samostatné a přenesené působnosti,
-vedení týmu, který poskytuje odborný servis tajemníkovi Magistrátu města Olomouce,
-koordinace činností na úseku personální agendy,
-řízení, koordinace a zajištění vnitřní komunikace úřadu,
-koordinace PR a marketingu úřadu.

Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: humanitní nebo HR management.
Praxe:
-praxe ve veřejné správě minimálně 5 let,
-praxe v řídící činnosti minimálně 5 let.
Jiné požadavky:
-velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
-schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
-velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti,
-smysl pro týmovou práci,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-schopnost jednat s lidmi,
-řidičský průkaz skupiny "B",
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 20. 12. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Statutární město Olomouc
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Vedoucí odboru kancelář tajemníka
Směnnost práce Pružná pracovní doba
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 27 250 - 40 120 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    65 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Řidič kamionu skupiny C + E
Olomouc - 40 000 Kč - 60 000 Kč
HSE manažer| Olomouc
Olomouc - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Skladník/vychystávač - noční směny
Olomouc - ILGO Trade s.r.o. | 165 Kč - 190 Kč
Vedoucí logistiky| prostějov
Olomouc - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Kamerový dohled+ostraha prodejny, 160Kč
Olomouc - LPS GUARD s.r.o. | 160 Kč - 160 Kč
Prodavač/ka v Olomouci
Olomouc - 22 200 Kč - 24 000 Kč
Kurýr Bolt Food (Olomouc)
Olomouc - LKMV Services, s.r.o. | 200 Kč - 300 Kč
Technik / rozpočtář (m/ž)
Olomouc - 30 000 Kč - 35 000 Kč
Vedoucí výrobních linek
Olomouc - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Dlouhodobá noční brigáda - třídění balíků
Olomouc - Randstad HR Solutions s.r.o. | 170 Kč - 210 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Vedoucí odboru kancelář tajemníka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí odboru kancelář tajemníka?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 27 250 - 40 120 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí odboru kancelář tajemníka ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Statutární město Olomouc ještě dnes.
0.1262