Vedoucí odboru kancelář tajemníka
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc
- Jiné výhody - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Nabízená mzda: 27 250 - 40 120 Kč/měsíc
Výběrové řízení č. 2024/136
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-výkon agendy koncepčních a operativních činností na úseku tajemníka Magistrátu města Olomouce v oblasti samostatné a přenesené působnosti,
-vedení týmu, který poskytuje odborný servis tajemníkovi Magistrátu města Olomouce,
-koordinace činností na úseku personální agendy,
-řízení, koordinace a zajištění vnitřní komunikace úřadu,
-koordinace PR a marketingu úřadu.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: humanitní nebo HR management.
Praxe:
-praxe ve veřejné správě minimálně 5 let,
-praxe v řídící činnosti minimálně 5 let.
Jiné požadavky:
-velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
-schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy,
-velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti,
-smysl pro týmovou práci,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-schopnost jednat s lidmi,
-řidičský průkaz skupiny "B",
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 20. 12. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí odboru kancelář tajemníka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí odboru kancelář tajemníka?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27 250 - 40 120 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.