Vedoucí nákupu
O nás
Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.
Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů.
Náplň práce:
- Nákup dlažeb a obkladů u tuzemských a zahraničních dodavatelů
- Vyjednávání importních dopravních cen u dodavatelů a dopravců
- Optimalizace skladových zásob
- Řízení nákupu vzorků
- Zodpovědnost a zajištění odprodeje nadskladových zásob
- Reporting statistiky dodávek zboží (kvalita, včasnost, jakost, bonusy, RMA)
- Komunikace s dodavateli ve spolupráci s produktovým manažerem
- Úzká spolupráce s provozním manažerem v rámci nastavování interních procesů a automatizací procesů
- Kontrola a schvalování nákupních faktur
- Intrastat + Eko–kom výhodou
- Zajištění zástupnosti oddělení (dlažby, obklady, sanita, luxfery a příslušenství, stavební chemie)
- Vedení 3-4 členného týmu
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický, analytický, obchodní směr)
- Máte zkušenosti v oblasti nákupu, logistiky alespoň 3 roky
- Máte výbornou a profesionální komunikaci
- Zvládnete se zaměřit na celý koncept fungování nákupního oddělení vůči zbytku firmy
- Máte komunikační a organizační schopnosti, systematický přístup k plnění úkolů, zodpovědnost a spolehlivost
- Hledáme tahouna, který přebírá zodpovědnost, motivuje ostatní a dokáže se nadchnout pro společný cíl.
- Máte systémové, obchodní a koncepční myšlení
- Jste flexibilní, loajální a asertivní
- Pracujete s vysoký pracovním nasazením, jste odolní vůči stresu a schopni řešit problémy (práce vyžaduje rychlé rozhodování v období sezónních nákupů a řešení urgentních dodávek)
- Jazyk AJ máte na plynulé úrovni slovem i písmem (uvítáme IT nebo ES)
- Práce s MS Excel je podmínkou. Praxe se systémem Abra je výhodou
- Praxe s řízením menšího týmu lidí a řidičský průkaz sk. B jsou vaší výhodou. Můžete očekávat občasné cesty do zahraničí ke spolupracujícím výrobcům
Co Vám můžeme nabídnout:
- Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
- Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách na Kaštanové
- Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
- 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky
- 2 dny sick days
- Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
- Flexibilní pracovní doba
- Vzdělávání, školení, seberealizaci
- Stravenkový paušál
- Občasné občerstvení na pracovišti, káva a čaj zdarma, využití lokální kavárny
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí nákupu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí nákupu?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35.000 – 50.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Keraservis Group a.s..