Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka

Brno
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme silný hráč na trhu financí a realit s více než 25 lety zkušeností. Nebojíme se inovací, máme vlastní síť moderních poboček OK POINT a spolupracujeme s top partnery. Naše práce má smysl – každý den pomáháme lidem plnit jejich finanční sny. ?

Chceš být součástí týmu, kde je energie, drive a zároveň lidskost? U nás tě čeká skvělá atmosféra, moderní prostředí a spousta příležitostí k růstu. ?

Co budeš mít na starosti: ?‍?

Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka
? Místo výkonu práce: Centrum Brna

Jsi po škole a hledáš místo, kde načerpáš zkušenosti, poznáš skvělé kolegy a nebudeš jen další "číslo v systému"? Pak jsi možná ta pravá pro nás!

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře a recepce

  • Vítání a obsluha klientů – tvůj úsměv bude naší vizitkou

  • Telefonická i osobní komunikace s klienty a institucemi

  • Příprava administrativních podkladů na jednání

  • Odesílání a evidence pošty

  • Základní administrativní a organizační servis pro nadřízeného

  • podílení se na přípravě firemních akcí a teambuildingů

Co od Tebe očekáváme? ?

? Máš ráda upravený vzhled a v business outfitu se cítíš jako ryba ve vodě? Super! Jako naše recepční budeš první, koho klienti uvidí – reprezentativní vystupování a stylový, upravený vzhled je pro nás důležitý.

  • Úsměv na tváři a chuť komunikovat

  • SŠ/VŠ vzdělání – klidně čerstvě po škole a bez praxe (Vše Tě naučíme)

  • Spolehlivost, pečlivost a schopnost organizace

  • ? Aktivní a inovátorský přístup k práci vítán! U nás najdeš prostor pro tvoji iniciativu a zlepšování všeho kolem!

  • Příjemné a profesionální vystupování 

  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, e-maily, kalendáře…)

  • Orientaci na sociálních sítích – oceníme, pokud tě baví tvořit obsah nebo reagovat na zprávy

Co Ti nabízíme? ?

  • Práci v moderní kanceláři v samém  Brna

  • Super kolektiv, který tě rád zaškolí a podpoří

  • Pestrou agendu, kde se rozhodně nebudeš nudit

  • Možnost osobního a finančního růstu a získání cenné praxe

  • Fajn pracovní dobu a přátelskou atmosféru

  • firemní Macbook, iPhone, iPad

  • nástupní plat 40 000 Kč / měsíčně 

  • 5 týdnů (25 dní) dovolené ročně

  • ? Pauza na oběd? U nás společenská záležitost – počítej s pravidelnými obědy s týmem mimo kancelář.



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Broker Consulting, a.s.
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35.000 – 40.000 Kč
    Nabídka přidána: 15. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35.000 – 40.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Broker Consulting, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Broker Consulting, a.s. ještě dnes.
0.1051