Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka

O nás
Jsme silný hráč na trhu financí a realit s více než 25 lety zkušeností. Nebojíme se inovací, máme vlastní síť moderních poboček OK POINT a spolupracujeme s top partnery. Naše práce má smysl – každý den pomáháme lidem plnit jejich finanční sny. ?
Chceš být součástí týmu, kde je energie, drive a zároveň lidskost? U nás tě čeká skvělá atmosféra, moderní prostředí a spousta příležitostí k růstu. ?
Co budeš mít na starosti: ??
Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka
? Místo výkonu práce: Centrum Brna
Jsi po škole a hledáš místo, kde načerpáš zkušenosti, poznáš skvělé kolegy a nebudeš jen další "číslo v systému"? Pak jsi možná ta pravá pro nás!
Zajištění plynulého chodu kanceláře a recepce
Vítání a obsluha klientů – tvůj úsměv bude naší vizitkou
Telefonická i osobní komunikace s klienty a institucemi
Příprava administrativních podkladů na jednání
Odesílání a evidence pošty
Základní administrativní a organizační servis pro nadřízeného
podílení se na přípravě firemních akcí a teambuildingů
Co od Tebe očekáváme? ?
? Máš ráda upravený vzhled a v business outfitu se cítíš jako ryba ve vodě? Super! Jako naše recepční budeš první, koho klienti uvidí – reprezentativní vystupování a stylový, upravený vzhled je pro nás důležitý.
Úsměv na tváři a chuť komunikovat
SŠ/VŠ vzdělání – klidně čerstvě po škole a bez praxe (Vše Tě naučíme)
Spolehlivost, pečlivost a schopnost organizace
? Aktivní a inovátorský přístup k práci vítán! U nás najdeš prostor pro tvoji iniciativu a zlepšování všeho kolem!
Příjemné a profesionální vystupování
Dobrou znalost práce na PC (MS Office, e-maily, kalendáře…)
Orientaci na sociálních sítích – oceníme, pokud tě baví tvořit obsah nebo reagovat na zprávy
Co Ti nabízíme? ?
Práci v moderní kanceláři v samém ❤ Brna
Super kolektiv, který tě rád zaškolí a podpoří
Pestrou agendu, kde se rozhodně nebudeš nudit
Možnost osobního a finančního růstu a získání cenné praxe
Fajn pracovní dobu a přátelskou atmosféru
firemní Macbook, iPhone, iPad
nástupní plat 40 000 Kč / měsíčně
5 týdnů (25 dní) dovolené ročně
? Pauza na oběd? U nás společenská záležitost – počítej s pravidelnými obědy s týmem mimo kancelář.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Broker Consulting, a.s. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35.000 – 40.000 Kč Nabídka přidána: 15. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí firemní recepce / administrativní asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35.000 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Broker Consulting, a.s..