Vedoucí Back Office servisního oddělení (zákaznická podpora a vedení týmu)
Požadavky: Máte zkušenosti s vedením týmu a rádi zajišťujete kvalitní podporu zákazníkům? Rádi byste pracovali pro firmu zabývající se chytrými technologiemi, které přispívají k udržitelnosti životního prostředí? Baví vás rozvíjet svůj tým, nastavovat a vylepšovat procesy? Pak jste člověk přesně pro nás!
Hledáme Vedoucího Back Office servisního oddělení, který bude zodpovědný za zajištění plynulého chodu a rozvoj servisního týmu.
Co bude Vaším úkolem?
* Vedení a rozvoj back office servisního týmu
* Koordinace a řešení elektronických a telefonických požadavků zákazníků
* Řešení stížností zákazníků a návrhy opatření ke zvýšení jejich spokojenosti
* Sledování průběhu jednotlivých objednávek a oprav
* Plánování a koordinace servisních prací
* Spolupráce s externími servisními partnery
* Monitorování a optimalizace nákladů a výdajů
* Práce s interními systémy (např. SAP a další interní systémy KISS, Toolbox)
* Dohlížení nad správným zadáváním dat do interních systému, dle potřeby proškolovat techniky
* Spolupráce s kolegy z Německa při implementaci nových systémů a jejich funkcionalit
* Dohlížení na plnění kvartálních KPIs a reporting výkonu týmu
* Pravidelný reporting vedení společnosti
* Spolupráce na celofiremních projektech
Jaké zkušenosti pro tuto roli potřebujete?
Pro tuto pozici hledáme kandidáta, který dokáže efektivně vést tým, zlepšovat procesy a zároveň zajistit bezproblémový chod oddělení. Vaše zkušenosti s vedením týmu a z oblasti zákaznické podpory ideálně technického zaměření budou klíčové pro úspěch v této roli.
* Alespoň 2 roky zkušeností se zákaznickým servisem
* Zkušenost s vedením týmu a projektů
* Minimálně středoškolské vzdělání ideálně technického zaměření (např. elektro, chladírenství)
* Výbornou znalost češtiny nebo slovenštiny
* Pokročilou znalost práce na PC, MS Office, SAP výhodou
* Angličtinu nebo němčinu na pokročilé komunikativní úrovni (pro pravidelnou komunikaci s mateřskou společností)
* Výborné komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup a schopnost dotahovat věci do konce
Co Vám můžeme nabídnout?
* Zázemí mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
* Přátelské pracovní prostředí s důrazem na týmovou spolupráci
* Základní mzdu v rozmezí 55 000 - 65 000 Kč, kvartální bonusy v rozmezí 10 000 - 15 000 Kč
* Možnost ročních bonusů dle výsledků firmy
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1000 Kč po prvním roce zaměstnání
* Možnost individuální výuky angličtiny
* Slevu na firemní výrobky
* Mimořádné odměny k narozeninám, při svatbě či narození potomka
* Nástup možný ihned
* Smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností následného prodloužení na dobu neurčitou
* Zázemí moderních kanceláří v Dolních Chabrech (4 minuty autobusem od metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedoucí Back Office servisního oddělení (zákaznická podpora a vedení týmu): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedoucí Back Office servisního oddělení (zákaznická podpora a vedení týmu)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 55000 - 80000 Kč/měsíc.