Vedení skladu a závoz zboží
O nás
Jsme zavedená a stabilní společnost, která na trhu působí přes 17 let. V současnosti spravujeme přes 50 firem v Brně a okolí a zaměstnáváme přes 70 pracovníků. Našim pracovníkům nabízíme výborné mzdového ohodnocení, jistotu zaměstnání a vstřícné chování.
Náplň práce:
Přijmeme pracovnici/íka na zajištění chodu skladu. Jedná se o vedení skladové evidence, objednávání zboží a zavážení zboží (běžné čistící prostředky a hygienický materiál jako je toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla apod.). Nutná komunikace s našimi dodavateli, stejně tak jako komunikace s našimi pracovníky. Kontrola kvality úklidu a reporting vedoucímu pracovníkovi. Pracovní lokalita je Brno a blízké okolí. Pracovní doba pondělí-čtvrtek 9-16, pátek 9-12.
Co od Vás očekáváme:
Řidičský průkaz sk.B, komunikativnost, znalost práce na PC ideálně zkušenost s skladovou evidencí, flexibilní přístup, základní fyzickou zdatnost.
Co Vám můžeme nabídnout:
Zázemí stabilní společnosti, výborné mzdové ohodnocení, samostatnou a pestrou práci, osobní vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, PC.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Přátelské prostředí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Vedení skladu a závoz zboží: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Vedení skladu a závoz zboží?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Úklidový servis ŠKAROUPKA s.r.o..